trasa i przeładowanie.

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Slimek
Posty:1
Rejestracja:6 lis 2020, o 17:29
trasa i przeładowanie.

Post autor: Slimek » 6 lis 2020, o 17:35

To będzie , lub miała być moja pierwsza trasa, słuchajcie załadowałem busa towarem, jest przeciążony o około: 500 kg , nie mam doświadczenia z busami , jedynie czym jeżdziłem to osobówką, płacone od kilometra , ponad to nazwisko nadawcy tego towaru jest znane policji właśnie z przeciążonych busów, policjant w rodzinie, jest mój podpis pod tym wszystkim, więc jestem świadomy, nie mam jeszcze podpisanej umowy z firmą, co mam zrobić w takiej sytuacji ?? jechać ?? przeładowanie to coś normalnego ??, czy poprostu ktoś już od początku źle do mnie podchodzi... stawka z km to 30 gr . Proste pytanie jedziecie ? Czy nie jedziecie ? Patrząc na moje doświadczenie.

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: trasa i przeładowanie.

Post autor: Wolf » 9 lis 2020, o 12:02

Hmm, problem jest taki że ma prawie zawsze jeździmy przeładowani, raz świadomie a raz nie, to co w DR jest wpisane to fikcja, plandeki mają zazwyczaj realna ładowność na poziomie 800-900kg, a lądujemy je po 1,5t. Ale są i tacy którym i 3t na pace nie są obce

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: trasa i przeładowanie.

Post autor: jarekvolvo » 9 lis 2020, o 12:22

... a chłodnia na Masterze - 3300 kg. Wtedy realne ładunki to niecałe 200 kg... i co - i tak bierzemy "normalnie"... :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny”