Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
0liwski2nd
Użytkownik
Użytkownik
Posty:154
Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
Samochód:Master
Firma:prywatna
Uprawnienia:Z
Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: 0liwski2nd » 5 cze 2018, o 20:45

Nie wiem czy było.... kolejny SUPER pomysł naszych "przyjaciół" z Europy...
czyli następny pomysł jak zlikwodować konkurencję z Europy Środkowej...
http://www.dostawczakiem.pl/tachografy- ... e-pomysly/

Awatar użytkownika
rav148
Użytkownik
Użytkownik
Posty:8
Rejestracja:24 paź 2017, o 20:43

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: rav148 » 5 cze 2018, o 21:43

A kiedy będą nad tym glosować?

Awatar użytkownika
TROLL
Użytkownik
Użytkownik
Posty:218
Rejestracja:17 sty 2018, o 22:46
Samochód:LR D1 zwany Ciapatym
Firma:KH Distribution sp.O
Uprawnienia:karta rowerowa

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: TROLL » 6 cze 2018, o 05:40

Jest dość silne lobby przemysłowe , które mówi "nie" takiemu pomysłowi , sądzę , ale to moje , że może powstać jakaś dziwna hybryda , która ugłaszcze jednych i drugich , ale nie ma parcia podobno , ale wiecie i jedni i drudzy są wyborcami .

Awatar użytkownika
detectivus
Użytkownik
Użytkownik
Posty:164
Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
Uprawnienia:B+E, C
Lokalizacja:Wołomin

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: detectivus » 7 cze 2018, o 21:33

Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?

Awatar użytkownika
0liwski2nd
Użytkownik
Użytkownik
Posty:154
Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
Samochód:Master
Firma:prywatna
Uprawnienia:Z

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: 0liwski2nd » 7 cze 2018, o 22:12

detectivus pisze:Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
W socjalistycznej UE nikogo to nie obchodzi.... 9 h i koniec roboty... do domu... ;)
UE i KE ma w D000Pie to że możesz chcieć wiecej zarobić... Nie możesz...

Awatar użytkownika
Jędrzej41
Posty:2
Rejestracja:23 maja 2018, o 23:10

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: Jędrzej41 » 8 cze 2018, o 05:11

Kurde Trochę To Dziwne Ciekawe Co Jeszcze Się Zmieni Jak będę Zaczynał pracę Na Busach za 3 Lata :D ;) :shock: :?:

Awatar użytkownika
detectivus
Użytkownik
Użytkownik
Posty:164
Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
Uprawnienia:B+E, C
Lokalizacja:Wołomin

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: detectivus » 8 cze 2018, o 12:28

0liwski2nd pisze:
detectivus pisze:Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
W socjalistycznej UE nikogo to nie obchodzi.... 9 h i koniec roboty... do domu... ;)
UE i KE ma w D000Pie to że możesz chcieć wiecej zarobić... Nie możesz...
Chyba rzeczywiście wtedy przyjdzie czas na emigrację do Ciebie na wyspy - w końcu tam już jurysdykcja UE nie sięgnie :-)

Awatar użytkownika
piotr152
Użytkownik
Użytkownik
Posty:93
Rejestracja:16 wrz 2017, o 09:10
Samochód:renault
Uprawnienia:b

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: piotr152 » 9 cze 2018, o 14:57

Koledzy droga do większych zarobków nie prowadzi tędy aby pracować po 20 godzin na dobę ale aby pracować 8-10 i mieć godziwe wynagrodzenie, trzeba również pamiętać że jeżeli wejdą tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał i choć pewnie nie szybko wejdą to wcześniej czy póżniej na pewno bo liczba wypadków w których uczestniczą "busy" i to wypadków dramatycznych gdzie giną ludzie najczęściej kierowcy tych busów jest ogromna i to budzi refleksje co zrobić aby tak się nie działo,ja jednak mam nadzieje ze planowana w najbliższych miesiącach zmiana w przepisach o transporcie która to będzie dotyczyła karnej odpowiedzialności tak spedytorów lub/i właścicieli firm transportowych zadziała tak że ci ludzie zaczną w końcu myśleć inaczej,przestanie się liczyć tylko wynagrodzenie za fracht czyli pieniadze ale po prostu zaczną się bać odpowiedzialności karnej mówiąc krótko bo z chwilą gdy dojdzie do nieszczęścia i prokurator zobaczy że kierowcą dostał zlecenie typu 2000 km w 24 godziny no to kto jest winny??kierowcą jest podległy służbowo więc? wiadomo zawsze może odmówić ładunku ale najczęściej będzie się to wiazało z zarzutem nie wykonania polecenia slużbowego ale pytanie kto zleca takie transporty i co to ma na celu??i to ci ludzie spedytorzy lub właściciele mają być karani i według mnie byłby to krok we właściwą stronę

Awatar użytkownika
0liwski2nd
Użytkownik
Użytkownik
Posty:154
Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
Samochód:Master
Firma:prywatna
Uprawnienia:Z

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: 0liwski2nd » 9 cze 2018, o 18:21

detectivus pisze:Chyba rzeczywiście wtedy przyjdzie czas na emigrację do Ciebie na wyspy - w końcu tam już jurysdykcja UE nie sięgnie :-)
piotr152 pisze: tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał
Wy chyba żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.... albo jesteście nieświadomi...
Unia Europejska jest tworem.... socjalistycznym... Pozbawionym reguł wolnego rynku...
UE to miliard regulacji, nakazów, zakazów, obostrzeń itp itd... Tak jak w ZSRR... :roll:
I oczywiście dyrektywy Rady Europy..... RADY.... KRAJ RAD.... Radzieckich....
Z cyklu... znajdź różnice:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
rav148
Użytkownik
Użytkownik
Posty:8
Rejestracja:24 paź 2017, o 20:43

Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???

Post autor: rav148 » 9 cze 2018, o 20:46

piotr152 pisze:Koledzy droga do większych zarobków nie prowadzi tędy aby pracować po 20 godzin na dobę ale aby pracować 8-10 i mieć godziwe wynagrodzenie, trzeba również pamiętać że jeżeli wejdą tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał i choć pewnie nie szybko wejdą to wcześniej czy póżniej na pewno bo liczba wypadków w których uczestniczą "busy" i to wypadków dramatycznych gdzie giną ludzie najczęściej kierowcy tych busów jest ogromna i to budzi refleksje co zrobić aby tak się nie działo,ja jednak mam nadzieje ze planowana w najbliższych miesiącach zmiana w przepisach o transporcie która to będzie dotyczyła karnej odpowiedzialności tak spedytorów lub/i właścicieli firm transportowych zadziała tak że ci ludzie zaczną w końcu myśleć inaczej,przestanie się liczyć tylko wynagrodzenie za fracht czyli pieniadze ale po prostu zaczną się bać odpowiedzialności karnej mówiąc krótko bo z chwilą gdy dojdzie do nieszczęścia i prokurator zobaczy że kierowcą dostał zlecenie typu 2000 km w 24 godziny no to kto jest winny??kierowcą jest podległy służbowo więc? wiadomo zawsze może odmówić ładunku ale najczęściej będzie się to wiazało z zarzutem nie wykonania polecenia slużbowego ale pytanie kto zleca takie transporty i co to ma na celu??i to ci ludzie spedytorzy lub właściciele mają być karani i według mnie byłby to krok we właściwą stronę
Sory ale jako niezalezny kierowca i wlasciciel jednego busa naprawde wolałbym jechać przez weekend i zarabiać a nie kisić ogóra na parkingu przez dwie doby jak jakiś cygan no, bo to niby jest dla mojego dobra. Idąc takim tokiem myślenia trzeba wprowadzic jakis rodzaj tachografu dla lekarzy, pielekniarek i całej masy zawodow bo przecież ich przepracowanie i związane z tym zmeczenie może wyrzadzic komuś krzywde

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny”