Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Nie wiem czy było.... kolejny SUPER pomysł naszych "przyjaciół" z Europy...
czyli następny pomysł jak zlikwodować konkurencję z Europy Środkowej...
http://www.dostawczakiem.pl/tachografy- ... e-pomysly/
czyli następny pomysł jak zlikwodować konkurencję z Europy Środkowej...
http://www.dostawczakiem.pl/tachografy- ... e-pomysly/
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
A kiedy będą nad tym glosować?
- TROLL
- Użytkownik
- Posty:218
- Rejestracja:17 sty 2018, o 22:46
- Samochód:LR D1 zwany Ciapatym
- Firma:KH Distribution sp.O
- Uprawnienia:karta rowerowa
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Jest dość silne lobby przemysłowe , które mówi "nie" takiemu pomysłowi , sądzę , ale to moje , że może powstać jakaś dziwna hybryda , która ugłaszcze jednych i drugich , ale nie ma parcia podobno , ale wiecie i jedni i drudzy są wyborcami .
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
W socjalistycznej UE nikogo to nie obchodzi.... 9 h i koniec roboty... do domu...detectivus pisze:Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
UE i KE ma w D000Pie to że możesz chcieć wiecej zarobić... Nie możesz...
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Kurde Trochę To Dziwne Ciekawe Co Jeszcze Się Zmieni Jak będę Zaczynał pracę Na Busach za 3 Lata
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Chyba rzeczywiście wtedy przyjdzie czas na emigrację do Ciebie na wyspy - w końcu tam już jurysdykcja UE nie sięgnie0liwski2nd pisze:W socjalistycznej UE nikogo to nie obchodzi.... 9 h i koniec roboty... do domu...detectivus pisze:Ciekawe jak wtedy będzie wyglądała branża np. kurierska albo dostawy do sklepów.
Lekkim Vanem zostanie co? Doblo?
UE i KE ma w D000Pie to że możesz chcieć wiecej zarobić... Nie możesz...
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Koledzy droga do większych zarobków nie prowadzi tędy aby pracować po 20 godzin na dobę ale aby pracować 8-10 i mieć godziwe wynagrodzenie, trzeba również pamiętać że jeżeli wejdą tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał i choć pewnie nie szybko wejdą to wcześniej czy póżniej na pewno bo liczba wypadków w których uczestniczą "busy" i to wypadków dramatycznych gdzie giną ludzie najczęściej kierowcy tych busów jest ogromna i to budzi refleksje co zrobić aby tak się nie działo,ja jednak mam nadzieje ze planowana w najbliższych miesiącach zmiana w przepisach o transporcie która to będzie dotyczyła karnej odpowiedzialności tak spedytorów lub/i właścicieli firm transportowych zadziała tak że ci ludzie zaczną w końcu myśleć inaczej,przestanie się liczyć tylko wynagrodzenie za fracht czyli pieniadze ale po prostu zaczną się bać odpowiedzialności karnej mówiąc krótko bo z chwilą gdy dojdzie do nieszczęścia i prokurator zobaczy że kierowcą dostał zlecenie typu 2000 km w 24 godziny no to kto jest winny??kierowcą jest podległy służbowo więc? wiadomo zawsze może odmówić ładunku ale najczęściej będzie się to wiazało z zarzutem nie wykonania polecenia slużbowego ale pytanie kto zleca takie transporty i co to ma na celu??i to ci ludzie spedytorzy lub właściciele mają być karani i według mnie byłby to krok we właściwą stronę
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
detectivus pisze:Chyba rzeczywiście wtedy przyjdzie czas na emigrację do Ciebie na wyspy - w końcu tam już jurysdykcja UE nie sięgnie
Wy chyba żyjecie w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.... albo jesteście nieświadomi...piotr152 pisze: tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał
Unia Europejska jest tworem.... socjalistycznym... Pozbawionym reguł wolnego rynku...
UE to miliard regulacji, nakazów, zakazów, obostrzeń itp itd... Tak jak w ZSRR...
I oczywiście dyrektywy Rady Europy..... RADY.... KRAJ RAD.... Radzieckich....
Z cyklu... znajdź różnice:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Tachografy w samochodach do 2,4 T - czy tylko projekt???
Sory ale jako niezalezny kierowca i wlasciciel jednego busa naprawde wolałbym jechać przez weekend i zarabiać a nie kisić ogóra na parkingu przez dwie doby jak jakiś cygan no, bo to niby jest dla mojego dobra. Idąc takim tokiem myślenia trzeba wprowadzic jakis rodzaj tachografu dla lekarzy, pielekniarek i całej masy zawodow bo przecież ich przepracowanie i związane z tym zmeczenie może wyrzadzic komuś krzywdepiotr152 pisze:Koledzy droga do większych zarobków nie prowadzi tędy aby pracować po 20 godzin na dobę ale aby pracować 8-10 i mieć godziwe wynagrodzenie, trzeba również pamiętać że jeżeli wejdą tachografy na auta powyżej 2,4t to będą obowiązywać na terenie całej unii a nie tylko na części socjalistycznej jak ktoś tu wcześniej pisał i choć pewnie nie szybko wejdą to wcześniej czy póżniej na pewno bo liczba wypadków w których uczestniczą "busy" i to wypadków dramatycznych gdzie giną ludzie najczęściej kierowcy tych busów jest ogromna i to budzi refleksje co zrobić aby tak się nie działo,ja jednak mam nadzieje ze planowana w najbliższych miesiącach zmiana w przepisach o transporcie która to będzie dotyczyła karnej odpowiedzialności tak spedytorów lub/i właścicieli firm transportowych zadziała tak że ci ludzie zaczną w końcu myśleć inaczej,przestanie się liczyć tylko wynagrodzenie za fracht czyli pieniadze ale po prostu zaczną się bać odpowiedzialności karnej mówiąc krótko bo z chwilą gdy dojdzie do nieszczęścia i prokurator zobaczy że kierowcą dostał zlecenie typu 2000 km w 24 godziny no to kto jest winny??kierowcą jest podległy służbowo więc? wiadomo zawsze może odmówić ładunku ale najczęściej będzie się to wiazało z zarzutem nie wykonania polecenia slużbowego ale pytanie kto zleca takie transporty i co to ma na celu??i to ci ludzie spedytorzy lub właściciele mają być karani i według mnie byłby to krok we właściwą stronę