0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
Ale jacy SPEDYTORZY teraz może ich jest z 20%reszta ludzie którzy szukają zleceń i to nieudolnie, zasada jest prosta jak dobry Spedytor to i robota dobrze poukładana wiadomo jechać trzeba ale gonitwy nie ma, a jak bierze co popadnie załadunek, rozładunku jeden drugi itp.no to póżniej zaczyna się gonitwa i kierowca ma przejdbane jak sobie da oczywiście bo pracować trzeba ale wszystko ma swoje granice.
- TROLL
- Użytkownik
- Posty:218
- Rejestracja:17 sty 2018, o 22:46
- Samochód:LR D1 zwany Ciapatym
- Firma:KH Distribution sp.O
- Uprawnienia:karta rowerowa
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
o przekonałeś mnie0liwski2nd pisze:Nie da się... po prostu nie da się... Pseudospedytorzy to zaraza pracy busiarzy....TROLL pisze:Nie idź tą drogą ...0liwski2nd pisze:Tak czy inaczej.....
To jednak jest forum dla busiarzy czyli dlakierowców a nie dla spedytorów czy też pseudospedytorów....
Dobrze o tym wiesz.
Niejednemu dyspozytorkowi to należy się porządne lanie.... nie tylko w wirtualu...
Dla takich pseudospedytorów to kierowca moze się zabic w trasie... ważne aby ładunek dowiózł w nierealnym czasie... A potem kolejne nekrologi.... kolejny busiarz zginął w trasie..
I co..?? Odpowiada za to taki pseudospedytorek...??
Nie...!!!
Kolejny dzień i kolejnego kierowcę gonią na złamanie karku.... pomimo wglądu w GPS telefony co godzina....
To jest chore....
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
Oczywiście masz racę... Prawdziwych spedytorów jest mniejszość.. ale wszystkich tych pseudodospedytorów, studentów zaocznych o kierunkach gier i zabaw zwanych dla niepoznaki kierunek Logistyka i Spedycja.... itp itd... Groch z kapustą mają w głowach... ale wyniki na tablicy, w grupie, bo premie bo statystyki.... Kierowca jest NIEWAŻNY dla tych gnojków...piotr152 pisze:Ale jacy SPEDYTORZY teraz może ich jest z 20%reszta ludzie którzy szukają zleceń i to nieudolnie.
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
A wiesz co jest najgorsze i czyni z nich zwykłych szmaciarzy żeby nie użyć dosadniejszych określeń (mam na myśli poszukiwaczy zleceń i ich szefów (tumanów))że jak dochodzi do wypadku bo kierowca goniony i przeważnie nie wyspany to "szef"mówi ale ja o niczym nie wiem proszę pytać "spedytora "a ten drbil mówi "ale skąd kierowca jechał no chciał!nikt go nie gonił,mógł spać ale chce zarobić więcej i dlatego tak jeżdzi nie,nie to nie moja wina proszę spytać "szefa".Kurestwo i tyle!!
- Metrans&Eurotrans
- Użytkownik
- Posty:10
- Rejestracja:24 kwie 2018, o 19:25
- Firma:Metrans UG
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
piotr152 pisze:Dokładnie oliwski ma 100%racji popieram,zresztą Megatrans to nie spedycja, niech licencje pokażą? To ci powiedzą że w Niemczech niema licencji to czemu tam firmę otwarli ano po to żeby nie podlegać Polskim Sądą i żeby nie nie można ich posprawdzać w żadnych rejestrach ani dopisać jak nie zapłacą takie to o to cwaniactwo a jeszcze w umowie zastrzegają że nie masz prawa w wież żadnych dokumentów przewozowych na teren RP gdyż nimi współpracujesz chore!!!
To w kwestii obrony:
Świadczenie usług w zakresie transportu towarowego wymaga uzyskania zezwolenia. Poprzez transport towarowy niemiecki ustawodawca rozumie prowadzony w ramach działalności gospodarczej lub odpłatny przewóz towarów przy wykorzystaniu pojazdów samochodowych, które wraz z przyczepą posiadają dopuszczalny ciężar całkowity przekraczający 3,5 tony. Przepisy przewidują dwie możliwe licencje – zezwolenie na transport drogowy wyłącznie na terenie Niemiec lub na transport drogowy na terenie całej Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarii.
http://kanzlei-trojan.de/pl/blog/licenc ... niemczech/
Niemiecka firma- zatem gdzie ma być zarejestrowana? Na Kubie?To chyba jasne, że w DE.
Znajdź jedną osobę, której nie zostało wypłacone wynagrodzenie.
Prawo jest europejskie, zatem działa w całej unii (Polska nie jest już od 30 bez mała lat w bloku wschodnim)
A dokumenty : na podstawie czego spedycja rozlicza zlecenie? Ano na podstawie dokumentów przewozowych. A wysyłane z DE...bo czas dostawy przesyłki to jeden dzień i przewoźnik już może wystawiać fakturę. Nawet udogodnienia jakie są stosowane dla przewoźników/kierowców są przyjmowane jako atak na kierowcę /przewoźnika.
Czy to nie jest szukanie dziury w całym? Jak już jest kontakt ze spedytorem i jest grzecznie i bez gnania i płatności regularne...to to jest dziura!! Nie wolno wwozić dokumentów do PL.
I kto tu jest chory....
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
Ale MY w kwestii OBRONY kierowców chcemy działać... nie w kwestii obrony SPEDYCJI... Wy się sami bronicie..... aby nic nie zapłacic.. Albo 50-60-90 dni, albo wyssane z palca obciążenia.Metrans&Eurotrans pisze: To w kwestii obrony:
I aby nie było niedomówień - mówię tu nie o WASZEJ konkretnie spedycji ale o ogóle SPEDYCJI jakie działają.
Zaś z doświadczenia wiem, że te zarejestrowane po za POLSKĄ... są jeszcze TRUDNIEJSZE we współpracy
dla nas...
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
Metrans&Eurotrans pisze:piotr152 pisze:Dokładnie oliwski ma 100%racji popieram,zresztą Megatrans to nie spedycja, niech licencje pokażą? To ci powiedzą że w Niemczech niema licencji to czemu tam firmę otwarli ano po to żeby nie podlegać Polskim Sądą i żeby nie nie można ich posprawdzać w żadnych rejestrach ani dopisać jak nie zapłacą takie to o to cwaniactwo a jeszcze w umowie zastrzegają że nie masz prawa w wież żadnych dokumentów przewozowych na teren RP gdyż nimi współpracujesz chore!!!
To w kwestii obrony:
Świadczenie usług w zakresie transportu towarowego wymaga uzyskania zezwolenia. Poprzez transport towarowy niemiecki ustawodawca rozumie prowadzony w ramach działalności gospodarczej lub odpłatny przewóz towarów przy wykorzystaniu pojazdów samochodowych, które wraz z przyczepą posiadają dopuszczalny ciężar całkowity przekraczający 3,5 tony. Przepisy przewidują dwie możliwe licencje – zezwolenie na transport drogowy wyłącznie na terenie Niemiec lub na transport drogowy na terenie całej Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarii.
http://kanzlei-trojan.de/pl/blog/licenc ... niemczech/
Niemiecka firma- zatem gdzie ma być zarejestrowana? Na Kubie?To chyba jasne, że w DE.
Znajdź jedną osobę, której nie zostało wypłacone wynagrodzenie.
Prawo jest europejskie, zatem działa w całej unii (Polska nie jest już od 30 bez mała lat w bloku wschodnim)
A dokumenty : na podstawie czego spedycja rozlicza zlecenie? Ano na podstawie dokumentów przewozowych. A wysyłane z DE...bo czas dostawy przesyłki to jeden dzień i przewoźnik już może wystawiać fakturę. Nawet udogodnienia jakie są stosowane dla przewoźników/kierowców są przyjmowane jako atak na kierowcę /przewoźnika.
Czy to nie jest szukanie dziury w całym? Jak już jest kontakt ze spedytorem i jest grzecznie i bez gnania i płatności regularne...to to jest dziura!! Nie wolno wwozić dokumentów do PL.
I kto tu jest chory....
Ale po co gotujesz przepisy dotyczące transportu.??ja się pytam o wasze uprawnienia i licencje dotyczące działalności spedycyjnej bo w takim charakterze się tu ogłaszacie umowa którą przedkładacie do podpisu osobą zainteresowanym z wami współpracą jest niezgodna z prawem a zpisy w niej znajdujące stwarzają wiele możliwości interpretacji radca prawny który ja czytał odradzil jakąkolwiek współpracę z firmą która tworzy takie zapisy
Re: 0,4 Euro/km, 40 dni płatności, - zapraszamy Przewoźników
Kto handluje ładunkami bez licencji- czytaj zabezpieczenia finansowego- to zwykły dziad-gumofilc ... potencjalny oszust. I tyle w temacie.