detectivus pisze:Kolego Wolf - SkyCab to akurat największy kurnik Lamara - tylna to BackSleeper
No fakt, jedno na myśli a piszę drugie, tylko jest wersja zwykła i wersja z wyciętym dachem, przynajmniej tak mi w salonie tłumaczyli, w tej wersji z wyciętym dachem można stać pomiędzy fotelami. No i fajnie by było z dwoma łóżkami, różnica w cenie i wadze niewielka, a w razie potrzeby mogą dwie osoby podróżować
Dla tego słusznym wyborem może być Daily bo fabrycznie ma 3,5t na haku, w razie potrzeby hak i można ciężkie przyczepy targać, w przypadku Sprintera od razu trzeba by mięć to na uwadze, gdyż w miarę zmiany dmc przyczepy zmienia się tylny most. W kwestii wygody niektórzy marudzą że to toporne i jak czołg, ale jestem pewny że ten czołg da radę, znajomy ma Daily z 2006, ostatnia kanciasta buda, z silnikiem 2.3 146KM, na zegarach jest 1 380 000 km, i dalej jeździ, Tak naprawdę Daily to nie bus, tylko mała ciężarówka.
Zresztą wystarczy popatrzeć ze ze starszych aut na drogach widać Sprintery i Dailaki, może to nie jest jakiś argument ale daje do myślenia, a przynajmniej obydwa z tych aut maja silniki 3.0 i obydwa na 2,45 mają homologację.