Saab 900 ng Coupe 97r.
Wracając do rozmowy , podziwiam Cie bo jescze wszystko przede mną .
ja po 13 latach klepania aut w ASO mam dość tej roboty.
Jazda pare lat temu zaraził mnie Rafał Zazuniuk poziej Thygerr i tak poszło co MT człowiek chciał zacząć . Dalej poszło z górki kursy C i C+E , kwalfikacja .
Oby zdać i jazda
Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
Rób to co Ci sprawia przyjemność, lubisz jeździć ? jeździj . Ja już stary i zmęczony jestem więc duże to nie dla mnie, mam dość tylko parkingów, nigdy nic nie zwiedzę, do sklepu proszę busiarza, na plaże nie wjadę itd.. a i wiecznie oczy z każdej strony bo to taka praca, nie zawsze latasz po autostradach . Popaw się solówkami przez zestawem bo to da Ci fajną podstawę, będzie łatwiej w przypadku tandema a naczepe sobie opanujesz na kursie i wtedy zadecyduj czym chcesz latać, co Ci odpowiada i gdzie się lepiej czujesz . Nigdy nic na siłę bo to zły kierunek. Zdasz i się spełnisz, trzymam kciuki .Achu pisze: Saab 900 ng Coupe 97r.
Wracając do rozmowy , podziwiam Cie bo jescze wszystko przede mną .
ja po 13 latach klepania aut w ASO mam dość tej roboty.
Jazda pare lat temu zaraziłem mnie Rafał Zazaniuk
- Achu
- Użytkownik
- Posty:5
- Rejestracja:22 paź 2017, o 16:47
- Samochód:SAAB 900ng
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Warszawa
Re: Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
Wielkie dzięki za tak konkretne odpowiedzi , mam nadzieje spotkania na trasie póki co dobrze pogadać tutaj .
Miłego wieczoru i szerokośći
Miłego wieczoru i szerokośći
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
Miłego kolego i wszystkiego dobrego Ci życzę . Mam na szybie dużą tabliczke na niebiesko....DYCHU i świeci się więc może kiedyś mnie gdzieś spotkasz na trasie kawe lub flaszke strzelimy jak będzie weekend . Szerokości i zadowolenia z pracy kierowcy dużego .
Pozdrawiam.
P.S. Nie poddawaj się, 3 razy podchodziłem do C i 2 razy do C+E , nie było łatwo albo byłem przywalony .
Pozdrawiam.
P.S. Nie poddawaj się, 3 razy podchodziłem do C i 2 razy do C+E , nie było łatwo albo byłem przywalony .
Re: Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
Hm, ja myślałem, że uczciwe zasady to jest ładowanie maksymalnie do maksymalnego faktycznego dopuszczalnego ładunku. Gdzie popełniłem błąd?Dychu pisze: ja natomiast lubię uczciwe zasady i jak boss mówi mi ile płaci to od razu mówię, że nie robię przeładunków powyżej 20% faktycznego, dopuszczalnego ładunku
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Panowie miejcie jaja i ściągnijcie w końcu rurki
Spier...do Szkocji bo nie dałeś rady w PL , tu jest błąd, straciłeś kontakt z Polskimi realiami .orys pisze:Hm, ja myślałem, że uczciwe zasady to jest ładowanie maksymalnie do maksymalnego faktycznego dopuszczalnego ładunku. Gdzie popełniłem błąd?Dychu pisze: ja natomiast lubię uczciwe zasady i jak boss mówi mi ile płaci to od razu mówię, że nie robię przeładunków powyżej 20% faktycznego, dopuszczalnego ładunku
W Twoim wypadku, wątek powinien brzmieć : Panowie, ściągniejcie Kilt .