Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Witam Szanownych,
Czy może ktoś z Was miał do czynienia z przymiarką fotela "z-do" Masterki Dukata ?
Nie mam pod ręką Mastera by sprawdzić, ile trzeba /lub nie / przerabiać, chcąc włożyć fotel z Dukata do Mastera - właśnie zdobyłem takie amortyzowane siedzisko, lecz w niedługim czasie mam dostać nowego Mastera - niestety, akurat z fotelem sztywnym - i będę musiał kombinować... .
Czy może ktoś z Was miał do czynienia z przymiarką fotela "z-do" Masterki Dukata ?
Nie mam pod ręką Mastera by sprawdzić, ile trzeba /lub nie / przerabiać, chcąc włożyć fotel z Dukata do Mastera - właśnie zdobyłem takie amortyzowane siedzisko, lecz w niedługim czasie mam dostać nowego Mastera - niestety, akurat z fotelem sztywnym - i będę musiał kombinować... .
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Też zamówiłem nowego Masterka z opcją fotela kierowcy zawieszonego mechanicznie. Dodatkowa dopłata to 2029,50 zł brutto. Lepiej zamów oryginał-szkoda kombinować.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Tak, temat już załatwiony, rzecz była w tym, że akurat miało nie być dostępne "na teraz", bo zakup musiał być na "już" - z konieczności oczekiwania na skarosowanie pustego podwozia pod chłodnię o określonych parametrach.
Okazało się jednak, że "na placu" znalazł się egzemplarz taki, jak chciałem - z "bujanym" fotelem, z podbiciem obrotów o 200 na postoju, z halogenami, regulowanym zawieszeniem i pojedyńczymi fotelami.
Teraz około 1,5 miesiąca czekania na zabudowę z agregatem Pulsora i na dwie komory.... .
Okazało się jednak, że "na placu" znalazł się egzemplarz taki, jak chciałem - z "bujanym" fotelem, z podbiciem obrotów o 200 na postoju, z halogenami, regulowanym zawieszeniem i pojedyńczymi fotelami.
Teraz około 1,5 miesiąca czekania na zabudowę z agregatem Pulsora i na dwie komory.... .
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Teraz tak się czeka. Wydanie mojego jest zaplanowane na koniec maja. Ja zamówiłem wersję furgon z zabudową chłodniczą z Carpolu. Ciekaw jestem jak Master z Adblue będzie się sprawował w naszych warunkach klimatycznych.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
A jaki dajesz agregat ?
Na Fiacie mam Zanotti - totalna porażka. Na kilku starszych (no, trzyletnich) Xariosy Carriera - to chodzi zdecydowanie lepiej. Teraz przetestujemy Pulsora - to podobno epokowa zmiana technologii. A co do AB, to raczej nie powinno być problemów - i tak do silnika trafia podgrzane... .
Na Fiacie mam Zanotti - totalna porażka. Na kilku starszych (no, trzyletnich) Xariosy Carriera - to chodzi zdecydowanie lepiej. Teraz przetestujemy Pulsora - to podobno epokowa zmiana technologii. A co do AB, to raczej nie powinno być problemów - i tak do silnika trafia podgrzane... .
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Miałeś z nim problemy? Dostępny jest Zanotti. W tej chwili mam w jednym samochodzie Zanotti Z200E, w drugim Hwasung Thermo HT 100RT. W tym drugim w ciągu 6 lat wymieniony był tylko skraplacz (dziury od kamieni), a tak to tylko paski z napędu. Do transportu nie jest wymagana opcja grzania i dlatego montuję prostsze agregaty.jarekvolvo pisze:A jaki dajesz agregat ?
Na Fiacie mam Zanotti - totalna porażka.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Ciągle mieliśmy z tym problemy - w kilku modelach - a to nieszczelności i czynnik uciekał co tydzień ( w co raz to innych miejscach), a to sterownik się spalił, a to woda poszła po przewodach, a to inna temp. na maszynie, inna na rejestracji. W końcu tylny tylko chłodzi, przedni od biedy dźwignie o 6 - 7 stopni, ale to wszystko. Dobrze, że mam piec Ebera, on sobie świetnie radzi z grzaniem... .
Może spróbuj przyjrzeć się Pulsorowi - nowa generacja, a cena prawi zrównała się z klasykami. Sprawność Xariosa na wolnych obrotach to ok. 30% - Pulsora - 80 % !
http://www.servocool.com.pl/sprzedaz/pulsor/
Może spróbuj przyjrzeć się Pulsorowi - nowa generacja, a cena prawi zrównała się z klasykami. Sprawność Xariosa na wolnych obrotach to ok. 30% - Pulsora - 80 % !
http://www.servocool.com.pl/sprzedaz/pulsor/
Re: Fotel kierowcy Master vs. Ducato... .
Ja mam Masterka, kiedyś miałem Ducato oba są naprawdę dobre, ale myślę, że jakością wykonania wygrywa Ducato.