Niezbędnik kierowcy CB ale czy napewno ??

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
WILK-STA
Posty:24
Rejestracja:25 cze 2013, o 10:20
Samochód:Renault Master
Uprawnienia:A, B
Niezbędnik kierowcy CB ale czy napewno ??

Post autor: WILK-STA » 14 lip 2013, o 10:58

Witam chciałbym poruszyć jeden temat dotyczący używania CB radia. Jestem kierowcą który raczej sporadycznie używa tego urządzenia, a dlaczego już tłumaczę. Zanim zacząłem jeździć busami zawodowa posiadałem prawo jazdy z pięć lat wcześniej w tym czasie zrobiłem ok 150 tyś km bez radia i byłem kierowcą który raczej łamał przepisy (km/h). Przez ten okres nie otrzymałem ani jednego mandatu. Gdy się zatrudniłem jako busiarz jeżdżąc oczywiście z radiem, w pierwszym roku nabiłem prawie maksymalną ilość punktów karnych. Więc przestałem korzystać z tego urządzenia i wiecie co, przez następne cztery lata dostałem może trzy mandaty. W moim nowym aucie radio montuje jedynie z jednego powodu, ponieważ jak wiecie na niektórych firmach na załadunek wywołują właśnie przez radio. A jakie Wy macie doświadczenie i opinie na temat tego urządzenia ??
BORN TO RIDE AND RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
Maciek
Posty:151
Rejestracja:6 kwie 2013, o 18:47
Samochód:Sprinter 312
Firma:Nimbus Polska
Lokalizacja:Ostrów Wlkp.

Re: Niezbędnik kierowcy CB ale czy napewno ??

Post autor: Maciek » 14 lip 2013, o 11:53

Nigdy się jeszcze nie spotkałem z takim przypadkiem o jakim mówisz. I w moim przypadku było dokładnie odwrotnie. Kiedy zacząłem używać CB nie miałem ani jednej kontroli. Chodź na ogół staram się jeździć przepisowo, szczególnie za granicą, to CB parę razy uratowało mi tyłek.
Life is a highway

Obrazek

Awatar użytkownika
Amcia
Posty:140
Rejestracja:29 mar 2013, o 18:34
Samochód:Citroen Berlingo
Lokalizacja:Rzeszów

Re: Niezbędnik kierowcy CB ale czy napewno ??

Post autor: Amcia » 14 lip 2013, o 16:18

U mnie CB wyłączone.
Obrazek