Oczywiście, ale statystyki są nieubłagane - ponad 3/4 nowozakładanych firm transportowych zwija się w ciągu pierwszych dwóch lat. Ci, którzy przetrwają to są albo tacy, którzy mają dobre kontakty, albo coś wyjątkowego do zaoferowania, ewentualnie po prostu mieli fuksa.Zoltek pisze:Panowoe nie możecie mówić, że każdy i zawsze tak ma bo znam ludzi którzy zaczynali 3 lub 4 lata temu i mają twraz po kilka albo kilkanaście samochodów ale są też tacy co w tym samym czasie zaczynali a dzisiaj robią co innego. To samo tyczy się ludzi zaczynajacych rok temu. Wszystko zależy na kogo się trafi bo jak ma się trochę szczęścia to może się okazać, że idąc w najgorszy biznes odkroi się mały ale wystarczający kawałek tortu dla siebie.
Pierwsze kroki zakładając firme transportową
- Zoltek
- Użytkownik
- Posty:77
- Rejestracja:28 paź 2016, o 17:41
- Samochód:Renault Master
- Firma:ZolTrans
- Uprawnienia:T,B,B+E,C,C+E,KK,KO
- Lokalizacja:małopolskie
- Kontakt:
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Jakoś nie znam firmy na butach która po 2 latach zwija interes. Jasne są przypadki firm co po 30 latach znikają bo coś poszło nie tak. Mnie się wydaje, że już po 6 miesiącach wiadomo co z tego będzie.
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
No pewnie większość z nich się zwija po kilku miesiącach, ja po prostu czytałem statystyki w którym mówili, że tylko nieliczne firmy istnieją po dwóch latach od założenia - założyłem więc, że padają w okresie od 0 do 24 miesięcy
- Wolf
- Moderator
- Posty:1633
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Zoltek pisze:Jakoś nie znam firmy na butach która po 2 latach zwija interes. Jasne są przypadki firm co po 30 latach znikają bo coś poszło nie tak. Mnie się wydaje, że już po 6 miesiącach wiadomo co z tego będzie.
Jak dla mnie pierwsze trzy miesiące jeśli ktoś przetrwa to połowa sukcesu, jeśli następne trzy da radę, to już wytrzyma ile będzie mu się chciało.
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Czy mogę prosić o informację wynikającą z Waszego doświadczenia?
Do jakiego przebiegu jest sens (ekonomiczny) eksploatować busa? Pytam w kontekście długości leasingu.
Do jakiego przebiegu jest sens (ekonomiczny) eksploatować busa? Pytam w kontekście długości leasingu.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1633
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Nie ma czegoś takiego, wszystko wg. hasła "Jak dbasz tak masz", ten sam model auta ta sama zabudowa jedno auto po 200 000 będzie wrakiem, a drugi bez problemu 1 000 000 zrobi.wojtekgdz pisze:Czy mogę prosić o informację wynikającą z Waszego doświadczenia?
Do jakiego przebiegu jest sens (ekonomiczny) eksploatować busa? Pytam w kontekście długości leasingu.
Mogę coś pominąć ale mniej więcej zasada taka:
1. Olej co max 20 000, u mnie LIQUI MOLY 5W/30
2. Jakakolwiek usterka - naprawiamy od razu, nie czekamy aż wywoła lawinę
3. TURBO, dajemy szansę na rozgrzanie się silnika zanim damy po garach, i tak samo ostatnie km przed dojazdem odpuszczamy, po zatrzymaniu pojazdu dajemy mu chwilę jeszcze na wolnych obrotach.
Jeszcze kwestia jedna, czy zamierzasz korzystać z niego zarobkowa czyli średnio ok 4000 km tygodniowo, czy tylko wyjazd na Węgry i z powrotem.
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Chciałem połączyć swoje firmowe potrzeby transportowe z dodatkową zarobkową działalnością. Póki co robię rozeznanie tematu.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1633
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Pierwsze kroki zakładając firme transportową
Moja Sugestia IVECO DAILY 35S180 lub 35S21 w zabudowie plandeka najlepiej 2,45 szeroka dłuższa niż 5,00 było by super gdyby na 5,25 zrobili i wysokości minimum 2,60, jednostronna firana, najlepiej bez burt, odeskowanie aluminium oraz korkowa podłoga, do tego od razu HAK, przy takiej konfiguracji masz znośną ładowność oraz wystarczająco mocny silnik żeby przyszłościowo podpiąć do tego przyczepę, a dzięki niej mając prawo jazdy B+E oraz tacho mamy bardzo fajny zestaw przestrzenny. Są przyczepy o długości 7m i DMC 3500kg przy aucie 5,25 masz 13 EP na aucie, przy 5m masz 12 EP, na 7m przyczepie masz 17EP w sumie 29-30 szt przy realnej ładowności około 3000kg.wojtekgdz pisze:Chciałem połączyć swoje firmowe potrzeby transportowe z dodatkową zarobkową działalnością. Póki co robię rozeznanie tematu.