Z tych dwóch albo Crafter 2.5 albo Sprinter 3.0 reszt ato już kosmetyk, bardzo podobne autaivanek pisze:troche mnie zmartwila ta realna ladownosc, planuje kupic auto z uk, mysle ze nie bedzie tu kreconych licznikow, a z uzywanych to co czytalem ze vv crafter badz mercedes splinter, tylko w jakim silniku?, rok 2011 i starsze
jaki bus ??:P
- Wolf
- Moderator
- Posty:1635
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: jaki bus ??:P
sprinter 3.0 a ktory model?? jaki rok ?
Re: jaki bus ??:P
podalem sprintera i crafta bo wyczytalem ze sa najmniej awaryjne, mam racje??
Re: jaki bus ??:P
ok. splinter , wiecie moze z doswiadczenia ktory ma najwieksza ladowosc??
Re: jaki bus ??:P
Idealnie sprawdzają się dwa samochody Renault Master i Mercedes Sprinter. Wielu przewoźników korzysta z tych busów. Ja jeżdżę do Niemiec korzystając z usług firmy Busem do Niemiec http://www.busemdoniemiec.eu/, to właśnie ona posiada obie marki. Bardzo komfortowo się w nich jeździ, są klimatyzowane i mają wygodne fotele. Renault Master potrafi wykonać do 50 000 km bez problemu i żadnych awarii, natomiast Mercedes może przejechać nawet do 150 000 km.
- 0liwski
- Moderator
- Posty:322
- Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
- Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
- Uprawnienia:B, C
- Lokalizacja:POMORSKIE
Re: jaki bus ??:P
piękny link SPONSOROWANY...felius pisze:http://www.busemdoniemiec.eu/. Renault Master potrafi wykonać do 50 000 km bez problemu i żadnych awarii, natomiast Mercedes może przejechać nawet do 150 000 km.
A przebiegu to kolego wziąłeś z czego... bo na pewno nie z głowy... ?
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu...
- Wolf
- Moderator
- Posty:1635
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: jaki bus ??:P
Pierwsza i podstawowa reguła "jak dbasz tak masz", Ducato 2.3 150 przy przebiegu 350 wymieniona skrzynia biegów, znikła 6, poza tym brak awarii, jedynie na bieżąco serwisowanie do końca gwarancji w ASO, olej co zjazd do bazy, pierwsze klocki przednie po 120 a tylne przy 240.felius pisze:Idealnie sprawdzają się dwa samochody Renault Master i Mercedes Sprinter. Wielu przewoźników korzysta z tych busów. Ja jeżdżę do Niemiec korzystając z usług firmy Busem do Niemiec http://www.busemdoniemiec.eu/, to właśnie ona posiada obie marki. Bardzo komfortowo się w nich jeździ, są klimatyzowane i mają wygodne fotele. Renault Master potrafi wykonać do 50 000 km bez problemu i żadnych awarii, natomiast Mercedes może przejechać nawet do 150 000 km.
Jeżeli ktoś się chwali że bezawaryjne auto w naszej branży to taki które przejedzie 50 to uważam to za jawna kpinę.
W naszej branży poza wygodą kierowcy są tez następne aspekty:
- przestrzeń załadunkowa
- realna ładowność
- spalanie
Teraz jeśli chodzi o przestrzeń na blaszkach to króluje tutaj DAILY 5,1m długa paka, następnie Sprinter/Crafter 4,8m
Jeśli mamy patrzeć na realną ładowność to tutaj przy tych samych parametrach największa ładowność ma Master/Movano
Kwestia spalania, tutaj są różne szkoły, znajomy ma Ducato 2.3 L3H2 spalanie w granicach 6,5, Ostatnio byłem w trasie Sprinterem z 2003r 2.2 130KM średnio długi i średnio wysoki, średnia wyszła mi 7,5, na naszych Ducatach 2.3 130/150 plandeki międzynarodówki jeśli mi się chce i nie gonię jak psychopata to potrafię zejść poniżej 10, standardowo średnia z kółka w okolicach 11 wychodzi. Daily międzynarodówka 3.0 170HP na dotarciu zabudowa 2,6 wysoka na 12ep spalanie 12.