Z ciężarówki na busa?

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
czarny33a
Użytkownik
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:14 kwie 2016, o 21:04
Samochód:volvo
Uprawnienia:c+e
Z ciężarówki na busa?

Post autor: czarny33a » 21 maja 2016, o 08:17

Czesc wiec tak,jestem międzynarodowym kierowca cięzarówki lecz sytuacja i atmosfera u mnie na firmie pogarsza sie z miesiąca na miesiąc.Zastanawiam sie więc od dłuższego czasu czy nie lepiej zainwestowac pieniądze i iść na swoje,lećż mam do was kilka pytan:
1 Przy zakupie szukac auta 8 czy 10paletowego?

2 Czy jest sesn kupowanie auta używanego 2011-2012?wiem że jest są to auta które maja przejechane ok 600tys i może nie mam pewności bezawaryjnej jazdy lecz mam o tyle ten komfort że auto jest w 100% mojej własnoscia i w każdej chwili mogę sie wycofać z biznesu bez obawy skąd wziąć pieniądze na spłatę lizingu.

3 Master czy Ducato?Jaką wagę maja te auta,max ładowność i jakie jest srednie spalanie tych modeli?

4 W mojej okolicy nie ma niestety zadnych zakładów które moga produkować coś i exportowac na unie wiec czy jest sens pracowac pod spedycja ?Jeśli tak to może jakąś polecicie?Ważne żeby były wypłacalne i rzetelne .

5.Czy warto interesować sie oferta firm które sprzedaja nowe auta wraz z umowa o pracę z spedycja?stawki 0,35-0,40 i min 10000km.Napewno tez zarabiają wiecej na lizingu no ale widzę na ulicy auta które jeżdze z reklama takich firm no i jakoś chyba utrzymuja sie na rynku?

Wiem że sytuacja na rynku transportowym jest jaka jest ale dochodzę coraz częściej do wniosku ze co swoje to swoje i byłbym o wiele bardziej szcześliwy zarabiając samodzielnie pieniążki niż pracując u kogos.Bardzo proszę o pomoc osoby które miały/maja podobne przemyślenia jak ja . :roll:

Awatar użytkownika
adamnd
Użytkownik
Użytkownik
Posty:144
Rejestracja:26 wrz 2014, o 16:00
Uprawnienia:B, B+E, C, C+E, KW
Lokalizacja:Wrocław

Re: Z ciężarówki na busa?