Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
- buli372
- Użytkownik
- Posty:1
- Rejestracja:30 maja 2015, o 16:16
- Samochód:Iveco Daily 2.3 HPI
- Firma:Meble
- Uprawnienia:B,A,
Witam wszystkim kierowców. Mam zapytanie do was. Chce kupic bus 8 euro palet do przewozu mebli. Zastanawiam się nad Renault Master IV 2010 rok silnik o pojemnosci 2.,3 o mocy 125 kM. Co powiedzie mi na ten temat? Samochód będzie użytkowany do przejazdu w o okolicach 250 km lub mniej. Dalsze trasy będzie robił raz na pół roku ale to i tak tylko w polsce. Będę użytkował go do przewozu mebli. Więc będzie tonaż nawet około 2 t max. Czy to uciągnie spokojnie? Jechałem tym samochodem na pusto więc i i tak miał co już jechać więc obawiam się czy z tymi 2 tonami ujedzie? Bardzo proszę o normalne podejście to tej dyskusji. Bardzo proszę o jakieś opinie tych osób które tymi busami jeżdzą. Pozdrawiam. Ewentualnie proszę o kontakt PRIV a zadzwonie na telefon i chciałbym o tym porozmawiać. Pozdrawiam.BULI
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
zostań przy daily
- matti201
- Użytkownik
- Posty:83
- Rejestracja:15 gru 2014, o 13:29
- Samochód:Ducato w blasze
- Lokalizacja:POB
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Normalnie.... 2 tony....buli372 pisze:........... Bardzo proszę o normalne podejście to tej dyskusji........
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Jeśli chcesz ładować po dwie tony to kup Iveco najlepiej 50 zarejestrowana na 3,5 dmc
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Jeszcze lepiej Nie prościej od razu kupić Mercedesa atego lub skanię solówkę jakąś odciążoną i zarejestrowaną na DMC 3,5 T kupić ?
Ile możesz załadować to ustalasz ważąc auto z pełnym bakiem, kierowcą i jego gratami na najbliższej wadze ( skład złomu, węgla, buraków cukrowych) . Łopatologicznie otrzymaną cyfrę ( z ważenia auta ) odejmujesz od 3,5 tony. Może wyjaśnię dokładniej jeśli na wadze wyjdzie 2800 kg to liczysz w ten sposób 3500 - 2800 (to jest ta waga wynikająca z ważenia) = 700 kg to oznacza, że możesz legalnie załadować 700 kg. Jeśli ktoś potrafi wytłumaczyć dokładniej ładowność to będę wdzięczny. ITD, BAG itp. ( to są skróty nazw służb kontrolujących między innymi samochody dostawcze) nie interesują zapisy w papierach tylko waga auta -> tam nie pracują idioci tylko ludzie wykształceni i odporni na ciemnotę. Nie radzę też upierać się co do zapisów w dowodzie rejestracyjnym bo jeśli rozbieżność wyjdzie to kontrolujący może zabrać papier i skierować na ponowną homologację a to zaboli. Jeśli kierowca kat B spowoduje wypadek jadąc autem ważącym np. 4 tony to jest to już kryminał.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ.
Nie mam podejścia pedagogicznego więc proszę jeszcze raz bardziej doświadczonych kolegów o dokładniejsze wyjaśnienie tego zagadnienia by temat więcej już nie powracał.
Ile możesz załadować to ustalasz ważąc auto z pełnym bakiem, kierowcą i jego gratami na najbliższej wadze ( skład złomu, węgla, buraków cukrowych) . Łopatologicznie otrzymaną cyfrę ( z ważenia auta ) odejmujesz od 3,5 tony. Może wyjaśnię dokładniej jeśli na wadze wyjdzie 2800 kg to liczysz w ten sposób 3500 - 2800 (to jest ta waga wynikająca z ważenia) = 700 kg to oznacza, że możesz legalnie załadować 700 kg. Jeśli ktoś potrafi wytłumaczyć dokładniej ładowność to będę wdzięczny. ITD, BAG itp. ( to są skróty nazw służb kontrolujących między innymi samochody dostawcze) nie interesują zapisy w papierach tylko waga auta -> tam nie pracują idioci tylko ludzie wykształceni i odporni na ciemnotę. Nie radzę też upierać się co do zapisów w dowodzie rejestracyjnym bo jeśli rozbieżność wyjdzie to kontrolujący może zabrać papier i skierować na ponowną homologację a to zaboli. Jeśli kierowca kat B spowoduje wypadek jadąc autem ważącym np. 4 tony to jest to już kryminał.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ.
Nie mam podejścia pedagogicznego więc proszę jeszcze raz bardziej doświadczonych kolegów o dokładniejsze wyjaśnienie tego zagadnienia by temat więcej już nie powracał.
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Master byłby lepszy z wprawdzie słabszym, ale trwalszym silnikiem 1.9 dCi.
Oferuję komfortowe busy poznań holandia
- danielrider
- Użytkownik
- Posty:3
- Rejestracja:8 lip 2015, o 01:59
- Samochód:vectra
- Firma:...
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
ZAleży też czy ten renault to jakaś okazja czy nie. Znajomy ma firme gdzie ma mastery i iveco i bardziej chwali sobie iveco daily własnie
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Iveco to jedna z najlepszych marek, co tu się dziwić. Trwałość i niezawodność, to jest to co proponują.danielrider pisze:ZAleży też czy ten renault to jakaś okazja czy nie. Znajomy ma firme gdzie ma mastery i iveco i bardziej chwali sobie iveco daily własnie
Jaaade...
- Liukaner
- Użytkownik
- Posty:6
- Rejestracja:3 wrz 2015, o 14:58
- Samochód:Renault Master
- Firma:Kowalski
- Uprawnienia:B
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Aktualnie jeżdże takim przebieg 500+ pali 12l ropy i 0.1L oleju na 100km. Przy tonie ładunku daje rade.
Ładowność mam 1170kg i nie wyobrazam sobie zaladowania 2t i konsekwencji przy kontroli/wypadku.
Ładowność mam 1170kg i nie wyobrazam sobie zaladowania 2t i konsekwencji przy kontroli/wypadku.
- JuniorS
- Posty:98
- Rejestracja:13 lut 2014, o 18:42
- Samochód:MAN TGX 18.440
- Firma:Trans Cargo
- Uprawnienia:B,C+E
- Lokalizacja:Wrocław
Re: Opinia na temat Renault Master 2.3 DCi 125 kM
Trwałość i niezawodność ??? Iveco ? No to żeś zaszalał. Większej bzdury nie widziałem od czasów szkoły podstawowej. To co Iveco prezentuje modelem Daily VI który klepią od 2014 roku jest poniżej średniej
Z niezawodnością został wyprzedzony przez wiele innych marek.
Mogłby mieć swoje 5 minut gdyby w ofercie nadal był motor 170 KM. Niestety zrezygnowano z modernizacji jednostki 170 KM do normy Euro 6 tym samym silnik ten znika również z modelu Fiata. Jedynym zaskoczeniem było i nadal jest posiadanie w ofercie silnika zasilanego CNG spełniającego normy Euro 6 jeszcze zanim weszła norma 4... Który furory nie robi...
Pozwolę sobie wyrazić opinię na temat tego pojazdu opierając się o informację ogólnodostępne w sieci. Będzie to chyba opinia bardziej trafna niż opinia posiadacza tego pojazdu.
Od 2 lat najbardziej niezawodnym samochodem z segmentu aut dostawczych jest Renault Master.
Renault Master. Iveco ze swoją niezawodnością jest za Peugeotem, Fiatem, Citroenem.
Topór
Z niezawodnością został wyprzedzony przez wiele innych marek.
Mogłby mieć swoje 5 minut gdyby w ofercie nadal był motor 170 KM. Niestety zrezygnowano z modernizacji jednostki 170 KM do normy Euro 6 tym samym silnik ten znika również z modelu Fiata. Jedynym zaskoczeniem było i nadal jest posiadanie w ofercie silnika zasilanego CNG spełniającego normy Euro 6 jeszcze zanim weszła norma 4... Który furory nie robi...
Pozwolę sobie wyrazić opinię na temat tego pojazdu opierając się o informację ogólnodostępne w sieci. Będzie to chyba opinia bardziej trafna niż opinia posiadacza tego pojazdu.
Od 2 lat najbardziej niezawodnym samochodem z segmentu aut dostawczych jest Renault Master.
Renault Master. Iveco ze swoją niezawodnością jest za Peugeotem, Fiatem, Citroenem.
Topór
MANIEK !