Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,
Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: orys » 25 mar 2015, o 17:54

FRONT242 pisze:Jezeli polskie firmy maja placic pracownikom po 10 EURO na godzine ( mniej wiecej stawka minimalna na DE i FR ) to te firmy w wiekszosci ZBANKRUTUJA i klienci zachodni nie beda mieli sie od kogo odwracac bo firmy te nie beda istniec .
A dlaczego miałyby zbankrutować? Niemieckie firmy już teraz płacą swoim kierowcom po 10 euro na godzinę i nie bankrutują...
Ci co straca prace , pojada do ciebie do UK i beda zapierdalac za 3 funty na godzine , co przelozy sie na twoje zarobkiI i zycie , bedziesz musial zapierdalac za 2,5 funta na godzine zeby byc konkurencyjnym :lol:
Nie będą, bo stawka minimalna w UK to 6.50 funta za godzinę.
Nic mi nie wykazales . To co zrobiles to sie nazywa RZEZBIENIE W GOWNIE .
Powiedział ten, kto tak wybornie uzasadnił swoje twierdzenie, tłumacząc je innym nie popartym niczym twierdzeniem.

Może za trudne to dla Ciebie było żeby zrozumieć, następnym razem postaram się pisać prościej.
Twoje teorie wynikaja z braku doswiadczenia w prowadzeniu wlasnej dzialalnosci , prezentujesz myslenie zyczeniowe ktore ma sie nijak do realiow zycia codziennego . Rozumowanie PROLETERIUSZA , ci co maja firmy to ZLODZIEJE i nas wyzyskuja itd . ERROR QRWA ERROR ......
To już przerabialiśmy, nudny jesteś z tymi nieuzasadnionymi twierzeniami i swoim strawman fallacy.
Po wiecej argumentow kieruje na strone :
http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/protest-p ... 26615.html
A Ty chociaż sam przeczytałeś co tam jest napisane? Bo tam jest napisane, że jacyś przewoźnicy twierdzą, że to doprowadzi do bankructwa. Żadnych argumentów dlaczego tak by się miało stać nie ma. :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: FRONT242 » 25 mar 2015, o 18:25

orys pisze:
FRONT242 pisze:Jezeli polskie firmy maja placic pracownikom po 10 EURO na godzine ( mniej wiecej stawka minimalna na DE i FR ) to te firmy w wiekszosci ZBANKRUTUJA i klienci zachodni nie beda mieli sie od kogo odwracac bo firmy te nie beda istniec .
A dlaczego miałyby zbankrutować? Niemieckie firmy już teraz płacą swoim kierowcom po 10 euro na godzinę i nie bankrutują...

Jednak jestes kretynem .... w sumie " inteligentnym kretynem " . Ten oksymoron swietnie pasuje do twojej osoby .

matti201 to jakis twoj klon ( z drugiego konta sobie sam przyklaskujesz ) lub jakis twoj koles socjalisto-komunisto-ekologo-hippis , ujebany trawa non-stop .
Obrazek
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: orys » 27 mar 2015, o 16:51

FRONT242 pisze:
orys pisze:A dlaczego miałyby zbankrutować? Niemieckie firmy już teraz płacą swoim kierowcom po 10 euro na godzinę i nie bankrutują...
Jednak jestes kretynem .... w sumie " inteligentnym kretynem " . Ten oksymoron swietnie pasuje do twojej osoby .
Czyli nie potrafisz wyjaśnić. Bo nie masz żadnych argumentów poza "ja tak uwazam, a skoro Ty uważasz inaczej to jesteś kretynem".

Niestety, ale to świadczy raczej źle o Twojej inteligencji.
Obrazek

Awatar użytkownika
matti201
Użytkownik
Użytkownik
Posty:83
Rejestracja:15 gru 2014, o 13:29
Samochód:Ducato w blasze
Lokalizacja:POB

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: matti201 » 31 mar 2015, o 14:01

FRONT242 pisze:

matti201 to jakis twoj klon ( z drugiego konta sobie sam przyklaskujesz ) lub jakis twoj koles socjalisto-komunisto-ekologo-hippis , ujebany trawa non-stop .
Bo widzisz, prawda jest jak dupa każdy ma swoją, a mi w tym temacie bliżej dupy orysa niż twojej.
A pozatym słuchać ciebie, to jak słuchać bełkotania starej kurwy której z pyska jeszcze się ulewa sperma.

Awatar użytkownika
STI
Użytkownik
Użytkownik
Posty:189
Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
Samochód:DOBRY
Uprawnienia:A,B,C

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: STI » 31 mar 2015, o 14:44

Orys policz 8,5eur na godz. plus dieta plus delegacja i ....

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: FRONT242 » 31 mar 2015, o 18:04

matti201 pisze: Bo widzisz, prawda jest jak dupa każdy ma swoją, a mi w tym temacie bliżej dupy orysa niż twojej.
No to dobrze ze znasz swoje miejsce w szeregu i wiesz ze musisz byc blisko czyjejs dupy , tam twoje miejsce .
matti201 pisze: słuchać bełkotania starej kurwy której z pyska jeszcze się ulewa sperma.
Po co o swojej matce na forum piszesz ? Sprawy rodzinne zostaw w domu :lol:
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: orys » 3 kwie 2015, o 18:02

STI pisze:Orys policz 8,5eur na godz. plus dieta plus delegacja i ....
...i co? Znam wiele firm które płacą więcej, w jednej nawet pracuje i jeszcze nie zbankrutowała, chociaż konkuruje z Polakami jeżdżacymi za miskę ryżu.

Po prostu żaden z was nie dał rady wykazać zależności między podwyższą stawek a bankructwem akurat polskich z wszystkich firm, które będą wtedy płacić tyle albo więcej.

Pomyśl jeszcze raz: jeśli jesteś polskim przewoźnikiem po wprowadzeniu tej zmiany będziesz i tak tańszy od firmy w której pracuję na przykład. A jednocześnie nie będziesz miał taniej konkurencji proponującej stawki które ledwo starczają na paliwo.

Dlaczego Twoi klienci którzy korzystają z Twoich usług od lat mieli by się od Ciebie nagle odwrócić? Taniej dalej nie znajdą. Towar i tak musi być przewieziony. Ty dalej będziesz świadczył usługi na tym samym poziomie. DLACZEGO zatem, jak Twierdzi Front, mieliby zrezygnować z Twoich usług i przenieść swój biznes do jakiejś droższej niemieckiej firmy, której nie znają? I skąd te niemieckie firmy miałyby z dnia na dzień wziąć większe możliwości przewozowe?

Front nie potrafi tego wytłumaczyć więc idzie w wyzwiska. Moze Ty masz jakieś argumenty? Jeśli tak, to pokaż. Jeśli nie, to cieszę się, że mogłem wyjaśnić Ci tą prostą sprawę i już nie będziesz się bał niedobrych NIemców chcących zniszczyć polski transport :)
Obrazek

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: FRONT242 » 3 kwie 2015, o 18:18

orys pisze:Front nie potrafi tego wytłumaczyć więc idzie w wyzwiska. Moze Ty masz jakieś argumenty? Jeśli tak, to pokaż. Jeśli nie, to cieszę się, że mogłem wyjaśnić Ci tą prostą sprawę i już nie będziesz się bał niedobrych NIemców chcących zniszczyć polski transport :)
Orys - co tu wyjasniac ... jezeli ty nie rozumiesz tego co napisalem w poprzednich postach to dalem sobie SPOKO . Nie bede walic glowa w sciane . Takie twoje infantylne komentarze typu " w niemczech przeca zarabiaJOM po 10 euro to i w polsce powinni " ... no to brak mi slow qrwa ... Nie wiesz jak wygladala historia ostatniego 100 lecia ? Nie wiesz jaki jest PKB w DE a jaki w PL ? Jestes oderwany od rzeczywsitosci i tyle . Proponuje zeby polacy zarabiali po 100 euro na godzine, co tu sie w tancu pierdolic po 10 eurasow ? Jak szalec to szalac na maxa :lol:
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
STI
Użytkownik
Użytkownik
Posty:189
Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
Samochód:DOBRY
Uprawnienia:A,B,C

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: STI » 3 kwie 2015, o 20:13

Mi w tej kwestii nic nie musisz tłumaczyć.Jak poczytasz moje posty będziesz wiedział dlaczego.
Jednak kolego jesteś pewien,że w swojej firmie więcej zarabiasz niż polski przedsiębiorca będzie musiał płacić kierowcy? Wątpię.Mówimy tu to co naprawdę trzeba zapłacić...minimalna stawka za godzinę,dieta,delegacja itd itp jak policzysz to wyjdzie,że bardzo chciałbyś tyle mieć. Ustawa jest wymierzone na zablokowanie swoich rynków,nie żeby np.polskim kierowcom było lepiej.Oczywiście matolstwo polskie samo do tego doprowadziło przy pomocy romków,knedli i innych ciołków którzy matematykę i jakiekolwiek standardy mają głęboko w dupie i teraz wszystkim gównianą czkawką się to odbije.

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,

Re: Najpierw Niemcy, teraz Francja - PLACA MINIMALNA na EU .

Post autor: orys » 4 kwie 2015, o 05:26

FRONT242 pisze:Orys - co tu wyjasniac ... jezeli ty nie rozumiesz tego co napisalem w poprzednich postach to dalem sobie SPOKO . Nie bede walic glowa w sciane .
NIe musisz walić głową w ścianę... Wystarczy, że podasz argumenty dlaczego wprowadzenie tych stawek miałoby doprowadzić do bankructwa polskich firm. No chyba, że nie masz argumentów, wtedy faktycznie powal troche, może zmądrzejesz.
Takie twoje infantylne komentarze typu " w niemczech przeca zarabiaJOM po 10 euro to i w polsce powinni " ... no to brak mi slow qrwa ... Nie wiesz jak wygladala historia ostatniego 100 lecia ? Nie wiesz jaki jest PKB w DE a jaki w PL ? Jestes oderwany od rzeczywsitosci i tyle . Proponuje zeby polacy zarabiali po 100 euro na godzine, co tu sie w tancu pierdolic po 10 eurasow ? Jak szalec to szalac na maxa :lol:
Oczywiście, głupawe komentarze (wbrew swojemu wysokiemu mniemaniu o sobie to Ty jesteś w nich specjalistą).

Przeoczyłeś tylko jeden, jedyny fakt. Polskie firmy przewozowe nie działają na jedynie polskim rynku. Polskie firmy przewozowe gros przewozów wykonują na Zachodzie Europy dla firm ulokowanych na Zachodzie Europy - czyli tam, gdzie są takie PKB i w ogóle. Dlaczego zatem wprowadzenie stawek obowiązujących na Zachodzie Europy miałoby zbankrutować firmy, które działają na Zachodzie Europy? Firmy z Zachodniej Europy działają na Zachodzie Europy płacąc stawki z Zachodu Europy i nie bankrutują. Dlaczego polskie by miały bankrutować? :) Nie masz na to ŻADNEGO argumentu jak na razie, niezależnie od tego, ile jeszcze inwektyw i głupich obrazków tu umieścisz.
STI pisze:Mi w tej kwestii nic nie musisz tłumaczyć.
Ja nie chcę Ci nic tłumaczyć. Ja wręcz przeciwnie, chciałbym, żeby któryś z Was wytłumaczył mi dlaczego wprowadzenie wyższych stawek ma doprowadzić do bankructwa polskich przewoźników. Wyzwiska i sugestie żebym był za głupi żeby zrozumieć się nie liczą. Skoro Front rozumie, to ja chyba też zrozumiem, nie? Wystarczy mi wyłożyć, po kolei, ciąg przyczynowo skutkowy. Podnoszone są stawki -> dzieje się A -> w rezultacie dzieje się B -> w rezultacie dochodzi do C -. Polskie firmy bankrutują, SPISEK NIEMCÓW ZWYCIĘŻYŁ. Nic więcej.
Jednak kolego jesteś pewien,że w swojej firmie więcej zarabiasz niż polski przedsiębiorca będzie musiał płacić kierowcy?
To zdecyduj się, czy chcesz porównywać moje zarobki z polskimi zarobkami, czy koszty zatrudnienia mnie z kosztami zatrudnienia kierowcy ponoszonymi przez polskiego przedsiębiorcę?

Bo jeśli porównujesz ogorki z parowozami to różne rzeczy mogą Ci wyjść, ale jeśli będziesz porównywał TE SAME rzeczy, to w obu przypadkach obawiam się, że zarówno zarobki jak i koszta zatrudnienia pracownika dla przedsiębiorcy będą wyższe w UK. Bajki o dietach sobie odpuśćmy, bo diety sie płaci według stawek obowiązujących w danym kraju. Czyli taki polski kierowca jak przyjedzie do mnie, to będzie dostawał 35 funtów, bo takie jest minimum prawne... Ja to mam rozliczane w inny sposób, ale w ostatniej mojej pracy w której to było wyszczególnione na payslipie miałem 48 funtów - więc znowu "troszkę" więcej...
Ustawa jest wymierzone na zablokowanie swoich rynków,nie żeby np.polskim kierowcom było lepiej.
W jaki sposób wymóg, aby Polacy, Romki i inne Knedle płacili kierowcom stawki odpowiadające płacy minimalnej w Niemczecjh (czyli wciąż znacznie niższe, niż zarobki niemieckich kierowców) ma doprowadzić do zjawiska, które nazywasz "zablokowaniem rynku"? I co dokładnie rozumiesz przez "zablokowanie rynku"? Zakaz wjazdu dla naszych będzie, czy jak?
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Ogólny”