vw crafter

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN
Re: vw crafter

Post autor: FRONT242 » 3 gru 2014, o 22:37

3D3D3D pisze: Myślę Kolego, że posiadanie "nowego RENAULTA co ma niby 150 KM a jak widzi gore to juz trzeba na nizszy bieg wrzucac bo nie ma mocy" to żadna ujma. Wolę dojechać do celu o własnych siłach i nie liczyć w trasie na pomoc serwisu. Auto ma być przede wszystkim BEZAWARYJNE, a do takich należą Renówki. Oczywiście każdy może mieć inne zdanie.....
CO ??? bezawaryjne .... GDZIE ??? bezawaryjne - RENO MASTERY ???? gdzies ty to wyczytal ???? :lol:

O mocy 150 KM tu poczytaj co kolega Junior pisze :
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=1240

Cytuje:
" W mercedesie zgodzę się że mocy wystarcza bo mam 416 i daje rade ale master na pusto zwalnia czyt. jeszcze górki nie widać a tu trzeba już biegami machać czego w sprintku robić nie musisz. Widziałem przebieg momentu obrotowego z hamowni i to jakaś paranoja bo moment powinien iść płynnie do góry a tutaj zupełnie.... przykro patrzeć, zawsze twierdziłem że 150 kucy w masterze to jak 130 w mercedesie i czuć tą porażającą moc francuskiego :lol:"
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
3D3D3D
Użytkownik
Użytkownik
Posty:73
Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
Samochód:Renault Master 2.3
Firma:FHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Śląsk

Re: vw crafter

Post autor: 3D3D3D » 3 gru 2014, o 22:52

Użytkuję dwa: pierwszy z 2008, drugi 2011. Coś chyba jednak na ten temat wiem.
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: vw crafter

Post autor: Wolf » 3 gru 2014, o 22:58

Ta, ta bezawaryjność właśnie spowodowała że jako pierwsze odpadły craftery i mastery, spotkałem kiedyś koleżkę w jego pierwszej trasie na blacie 2 tyś km i 3 wizyty na serwisie (master 150HP tył napęd), zresztą o tej bezawaryjności słyszymy co chwilę

Awatar użytkownika
3D3D3D
Użytkownik
Użytkownik
Posty:73
Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
Samochód:Renault Master 2.3
Firma:FHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Śląsk

Re: vw crafter

Post autor: 3D3D3D » 4 gru 2014, o 14:39

Wolf pisze:Ta, ta bezawaryjność właśnie spowodowała że jako pierwsze odpadły craftery i mastery, spotkałem kiedyś koleżkę w jego pierwszej trasie na blacie 2 tyś km i 3 wizyty na serwisie (master 150HP tył napęd), zresztą o tej bezawaryjności słyszymy co chwilę
Ja też "słyszałem" (z sieci):
"Pytanie do Radia Erewań:
- Czy to prawda, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają za darmo mercedesy?
- Tak, to prawda, tyle że nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie na Placu Czerwonym, tylko na Newskim Prospekcie, nie mercedesy, tylko rowery, i nie rozdają, tylko kradną."

A tak całkiem poważnie.Zajmuję się handlem i transportem chłodniczym w kraju. Miałem wcześniej między innymi Mercedesa 413CDI. W serwisie mercedesa czułem się jak u siebie w domu. Sprzedałem paskuda po 3 latach. Zdegustowany marką zacząłem szukać samochodu w miarę wygodnego, mało awaryjnego, którego serwisowanie nie będzie udręką (był też Ducato - serwis poniżej krytyki, wysoka awaryjność). Postawienie na Renault było dobrym rozwiązaniem. Dodam, że porównując koszty utrzymania Sprinter - Master (paliwo, przeglądy okresowe) zostaje mi w kieszeni ok. 1500 zł miesięcznie (z jednego samochodu).
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: vw crafter

Post autor: FRONT242 » 4 gru 2014, o 17:28

3D3D3D pisze: Postawienie na Renault było dobrym rozwiązaniem.
Kolego ..... ja mam sasiada ktory ma 40 letnia SYRENKE ... i tez twierdzi ze jego fura jest THE BESCIAK i nie ma z nim zadnej dyskusji , malo pali , jak trzeba to sam naprawia , jadac po miescie jest COOL bo wszyscy za nim sie ogladaja ... argumentow ma setki :lol:
3D3D3D pisze: Dodam, że porównując koszty utrzymania Sprinter - Master (paliwo, przeglądy okresowe) zostaje mi w kieszeni ok. 1500 zł miesięcznie (z jednego samochodu).
Gwarancja sie konczy i co ? dalej jezdzisz na przeglady okresowe do RENAULTA ???? no to wtapiasz MEGA KASE w bloto bo takie przeglady zrobi dobry mechanik za 30% kosztow tego co w zlodziejskich ASO . Pomijajac to gdzie jezdzisz na przeglady okresowe ... na czym polega trudnosc ze w aucie mercedesa takie przeglady sa drozdze niz w aucie RENO ???? niby dlaczego ????

Co do spalania .... jak mozesz porownywac starszy model ktory piszesz ze miales ( Mercedes 413CDI) , do nowszych modeli RENO MASTER . Wez te same roczniki , podobne modele i specyfikacje silnika ( konie mechaniczne , moment obrotowy , pojemnosc silnika itd ) i wtedy porownaj spalanie , bo narazie porownujesz chvj wie co z chvj wie z czym ( wygodne porownanie z twojej perspektywy i niekoniecznie obiektywne ... ). Spalanie w SPRINTERZE 906 ..... np. w 319 a w 311 to " niebo a ziemia " na 100 km bedzie nawet od 3 do 5 litrow roznicy .... wiec co z czym porownujesz kolego i jak zes wyliczyl ze miesiecznie oszczedzasz na 1 samochodzie ... 1500 zl , bo to chyba jakas wyzsza szkola ekonomii ... dla tegich umyslow :lol: ?????

Teraz ostatnia kwestja ... ile przejedziesz kilometrow sprinterem a ile masterem zanim wyzionie ducha ? ile po drodze trzeba wtopic w naprawy ? masz jakies potwierdzone i obiektywne dane ? Ja mowie z mojego doswiadczenia , mialem w zyciu kilkanascie samochodow i cos takiego jak RENO wedlog mnie przejezdzi polowe tego co MERCEDES ( czy to bus czy osobowka ) .... taka moja opinia .

Wierze w to ze trzeba TRAFIC na dobry samochod ale oprocz tego wierze w cos takiego " JAK DBASZ TAK MASZ " . Jak czytam ze w nowych busach olej wymianiaja co 25 tysiecy KM .... to mi szczena opada . Jak taki silnik ma dobrze funkcjonowac ? Jak taki silnik ma zrobic 500 000 km ??? No nie da rady - cudow nie ma ....
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny”