Dealer IVECO

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
miczppp
Posty:77
Rejestracja:20 cze 2014, o 17:52
Samochód:Ducato
Firma:kontrans
Uprawnienia:b
Re: Dealer IVECO

Post autor: miczppp » 14 sie 2014, o 21:41

ludzie nie ma możliwości żeby Iveco miało 1200kg ładowności tyle to Fiat nie ma stop ściemom

Awatar użytkownika
Junior
Użytkownik
Użytkownik
Posty:98
Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
Samochód:Sprinter; Master
Firma:Własna
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Łódź

Re: Dealer IVECO

Post autor: Junior » 14 sie 2014, o 21:57

Jak pytałem o sprytnego 319 z firanką L/P strona to wyszło mi z tego co pamiętam coś około 900 kg ładowności. Iveco jak widziałem to wydaje mi się tak na oko że rama jest odchudzona ale gdzie jeszcze uciekli z wagi to nie mam pojęcia. Moja renówka ma w dowodzie 1240 kg ładowności a ile w rzeczywistości to sprawdze jak dorobie się chwili wolnego czasu.

Awatar użytkownika
ITSsystem
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:7 sie 2014, o 12:11
Firma:ITS System
Kontakt:

Re: Dealer IVECO

Post autor: ITSsystem » 15 sie 2014, o 18:36

@Junior
Ducato na podwojnej firanie 8ep spokojnie ok. 1100 kg na sprinterze powinno byc jeszcze wiecej bo jest lzejszy
Pozdrawiam

"Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"
~Aldo Gucci 1938r.

Awatar użytkownika
Junior
Użytkownik
Użytkownik
Posty:98
Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
Samochód:Sprinter; Master
Firma:Własna
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Łódź

Re: Dealer IVECO

Post autor: Junior » 15 sie 2014, o 19:27

Przepraszam ale nie sprecyzowałem że chodzi mi o 10 paletowe zabudowy. Zresztą zabudowa na 8ep w moim przypadku nie wchodzi w gre bo wozimy niestandardowe palety i szczerze czasami 6 metrowe auto by się przydało. Na sprinterze mam zabudowe 9ep (4,65x2,20x2,35) i całe 500kg ładowności a na renówce 10ep (4,85×2,20×2,30) i niby 1240kg ładowności.

Awatar użytkownika
ITSsystem
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:7 sie 2014, o 12:11
Firma:ITS System
Kontakt:

Re: Dealer IVECO

Post autor: ITSsystem » 17 sie 2014, o 18:11

Junior pisze:Przepraszam ale nie sprecyzowałem że chodzi mi o 10 paletowe zabudowy. Zresztą zabudowa na 8ep w moim przypadku nie wchodzi w gre bo wozimy niestandardowe palety i szczerze czasami 6 metrowe auto by się przydało. Na sprinterze mam zabudowe 9ep (4,65x2,20x2,35) i całe 500kg ładowności a na renówce 10ep (4,85×2,20×2,30) i niby 1240kg ładowności.
Co do zabudowy na sprinterze to ta waga ładowność rozumie się na podwójnym kole ? Ładowności na pojedynczym kole na sprinterze 316 wahają się w granicach wag Mastera w zależności od wyposażenia samego Sprintera.


Na Masterze(tempomat, pack clim, radio mp3 ze sterowaniem w kierownicy, itd.) z sypialką, ogrzewaniem, 10ep podwójną firanką (bez suwanego dachu) wychodzi około 1100kg - 1150kg(około 1200kg z podłogą kompozytową )
Na ducato z wyposażeniem jak w poprzednim poście napisałem, sypialką, ogrzewaniem, zabudowa 10ep podwójna firana około 950-1000 kg (ok. 1050kg z podłogą kompozytową).

Tak mniej więcej by się to prezentowało, najlepiej zważyć i być pewnym realnych kilogramów.
Pozdrawiam

"Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"
~Aldo Gucci 1938r.

Awatar użytkownika
Ori
Bus Team
Bus Team
Posty:50
Rejestracja:11 lip 2014, o 16:17
Samochód:Quad ATV 300
Firma:Uni-Truck
Uprawnienia:A,B,C

Re: Dealer IVECO

Post autor: Ori » 17 sie 2014, o 19:14

miczppp pisze:ludzie nie ma możliwości żeby Iveco miało 1200kg ładowności tyle to Fiat nie ma stop ściemom
przy 8 paletach, jedź na wagę, a te ..."stop ściemom"... to ty moher jesteś, radia Maryi się nasłuchałeś?
Gdy mówisz, że możesz lub nie możesz - w obu przypadkach masz rację!
Henry Ford

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Dealer IVECO

Post autor: Wolf » 17 sie 2014, o 19:26

Junior pisze:Na Masterze(tempomat, pack clim, radio mp3 ze sterowaniem w kierownicy, itd.) z sypialką, ogrzewaniem, 10ep podwójną firanką (bez suwanego dachu) wychodzi około 1100kg - 1150kg(około 1200kg z podłogą kompozytową )
Na ducato z wyposażeniem jak w poprzednim poście napisałem, sypialką, ogrzewaniem, zabudowa 10ep podwójna firana około 950-1000 kg (ok. 1050kg z podłogą kompozytową).
Nie czepiając się wg katalogów Ducato Maxi na silniku 2.3 jest lżejsze od Mastera Maxi o ok 50 kg a z 3.0 waży tyle samo, więc skąd te 150 kg różnicy, na korzyść Renówki ??

Awatar użytkownika
ITSsystem
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:7 sie 2014, o 12:11
Firma:ITS System
Kontakt:

Re: Dealer IVECO

Post autor: ITSsystem » 17 sie 2014, o 20:46

Wolf pisze:
Junior pisze:Na Masterze(tempomat, pack clim, radio mp3 ze sterowaniem w kierownicy, itd.) z sypialką, ogrzewaniem, 10ep podwójną firanką (bez suwanego dachu) wychodzi około 1100kg - 1150kg(około 1200kg z podłogą kompozytową )
Na ducato z wyposażeniem jak w poprzednim poście napisałem, sypialką, ogrzewaniem, zabudowa 10ep podwójna firana około 950-1000 kg (ok. 1050kg z podłogą kompozytową).
Nie czepiając się wg katalogów Ducato Maxi na silniku 2.3 jest lżejsze od Mastera Maxi o ok 50 kg a z 3.0 waży tyle samo, więc skąd te 150 kg różnicy, na korzyść Renówki ??
Odpowiedź jest prosta. Podwozie trzeba zważyć, żeby wiedzieć ile na prawdę waży :)

To co piszą w katalogach trochę mija się z prawdą bo to szacunkowa waga. Różnica pomiędzy ducato 180 a Masterem 150 (auta wyposażone tak jak pisałem wcześniej) to jest właśnie 150 kg. Różnica pomiędzy Ducato 150km, a Masterem 150km jest nieznaczna.

Nie okłamujmy się. Ducato mając silnik 3.0 180km po prostu nie może ważyć tyle co 150 konny master.
Pozdrawiam

"Rozczarowanie spowodowane niską jakością pamięta się długo po przeminięciu radości spowodowanej niską ceną"
~Aldo Gucci 1938r.

Awatar użytkownika
Ori
Bus Team
Bus Team
Posty:50
Rejestracja:11 lip 2014, o 16:17
Samochód:Quad ATV 300
Firma:Uni-Truck
Uprawnienia:A,B,C

Re: Dealer IVECO

Post autor: Ori » 17 sie 2014, o 23:34

Na wagę mają wpływ - silnik, płyny, opony, felgi, (przy alu to 6kg na koło) dodatki, zabudowa.Ważymy te same podwozia, i jest np. 30-80 kg różnicy.
Gdy mówisz, że możesz lub nie możesz - w obu przypadkach masz rację!
Henry Ford

Awatar użytkownika
miczppp
Posty:77
Rejestracja:20 cze 2014, o 17:52
Samochód:Ducato
Firma:kontrans
Uprawnienia:b

Re: Dealer IVECO

Post autor: miczppp » 18 sie 2014, o 08:14

Radia Maryi :D dobre to wytłumacz mi jedno u mnie ducato z zabudową 10 eur ma 1040kg ładowności przy czym po wjechaniu na wagę nie całe 900 kg to jakim cudem Iveco tylnonapędowe z ramą ma tyle samo ładowności Iveca 10 eur paletowe mają 600- 700kg ładowności no chyba że te nowe są z waty no ale... a może kolega Ori mówił o ładowności be zabudowy tego Iveca? no ale co tam słuchacz radia Maryja może wiedziec :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny”