Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener.
Witam, mam już markę samochodu wybraną kurnik wybrany i teraz mam pewien problem. Mianowicie będę transportować cześć do samochodów jak i ciężarówek . Wiadomo części to jest jednak cenny ładunek ,zastanawiam się nad zabudową czy ma to być firanka czy kontener. Oczywiście obydwie zabudowy z windą. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się kontener ale z tego co czytałem i słyszałem kontenery mają bardzo mała ładowność ok. 750 kg w porównaniu z firanką gdzie jest ładowność ponad 1000 kg wypada to dosyć marnie. Przykładowo tarcze hamulcowe ważą ok 5kg do dostawczaka na palecie po 50 sztuk to jest paleta 250 kg 3 palet to 750 kg czyli jednak to waży ale śmigać z 3 paletami to mało rentowne. Więc proszę was o pomoc w wyborze zabudowy. Transport Polska- Dania czyli głownie przez Niemcy i Polskę może to coś pomoże. Z góry dziękuje za pomoc .
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Z kontenerem to za duzo legalnie nie nawozisz ( mowie o aucie do DMC 3,5t ). Ja mam sprintera 513 na blizniakach - kontener bez windy . Wjezdzam na wage z pelnym bakiem , kurnik PONY i ja za kolkiem ... bez towaru waze ponad 3500 kg . Jak chcesz do tego winde przypiac no to powodzenia . Czesci samochodowe sa ciezkie . Pod plandeka bym sie bal tego wozisc , bo nygusow na parkingach pelno . Myslac realnie i powaznie to fura z zabudowa DMC 3,5Ton to w takim przypadku odpada . Mowimy o smiganiu przez niemcy gdzie jest pelno wag preselekcyjnych , kontrole BAG , a i u nas ITD tez sciga busiki za nadwage + mamy coraz wiecej wag preselekcyjnych . Jak chcesz na legalu smigac to proponuje auto DMC 5Ton , wbijasz we wszystko i smigasz legalnie . Via toll , tacho , prawko C , itd itp .Scenerio pisze:Witam, mam już markę samochodu wybraną kurnik wybrany i teraz mam pewien problem. Mianowicie będę transportować cześć do samochodów jak i ciężarówek . Wiadomo części to jest jednak cenny ładunek ,zastanawiam się nad zabudową czy ma to być firanka czy kontener. Oczywiście obydwie zabudowy z windą. Najlepszym rozwiązaniem wydaje się kontener ale z tego co czytałem i słyszałem kontenery mają bardzo mała ładowność ok. 750 kg w porównaniu z firanką gdzie jest ładowność ponad 1000 kg wypada to dosyć marnie. Przykładowo tarcze hamulcowe ważą ok 5kg do dostawczaka na palecie po 50 sztuk to jest paleta 250 kg 3 palet to 750 kg czyli jednak to waży ale śmigać z 3 paletami to mało rentowne. Więc proszę was o pomoc w wyborze zabudowy. Transport Polska- Dania czyli głownie przez Niemcy i Polskę może to coś pomoże. Z góry dziękuje za pomoc .
Dobrze sie zastanow bo " jakos tam bedzie " .... to bedzie lipa na bank .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Chyba ,że zamiast podwozia i zabudowy zakupić blaszaka.
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
No to wtedy sie nastawiasz na przewoz rzeczy o mniejszych gabarytach ale ciezszych i pomysl jest dobry .Scenerio pisze:Chyba ,że zamiast podwozia i zabudowy zakupić blaszaka.
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Ja wiem o tym. Tylko blaszakiem na międzynarodówkę to tak trochę nie za fajnie. Gabaryty to i tak same palety ewentualnie beczki z olejem. Chyba ,że jakiś inny pomysł ktoś ma.
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Raczej z tym co będziesz woził to wielkiego pola manewru nie ma z samochodem do 3,5t więc długi blaszak i spanie na fotelach albo plandeka i strach na parkingu.
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Sa jakies takie wyra rozkladane-gimbusyjedi6667 pisze:Raczej z tym co będziesz woził to wielkiego pola manewru nie ma z samochodem do 3,5t więc długi blaszak i spanie na fotelach albo plandeka i strach na parkingu.
Lepiej sie spi niz na fotelach .
http://www.bwap.pl/index.php?link=_sub&d=produkty&id=76
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
Świetne rozwiązanie zwłaszcza że palety z częściami są raczej niskie, ciekawe czy w zimę da się w tym wytrzymać.
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
W takiej jak wyżej da się w zimę żyć. Najwyżej można sobie długą rurę do webasta zamocować i zapodać wyżej tam w miejsce spania.
Zawsze można sobie też zabudować na sztywno np. z drewnianych elementów i obić na miękko tapicerką. Tylko wtedy już tego nie złożysz.
Zawsze można sobie też zabudować na sztywno np. z drewnianych elementów i obić na miękko tapicerką. Tylko wtedy już tego nie złożysz.
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Transport częśći samochodówych/TIR plandeka czy kontener
WEBASTO i po problemie .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken: