Pierwszy bus
- Junior
- Użytkownik
- Posty:98
- Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
- Samochód:Sprinter; Master
- Firma:Własna
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Łódź
Zawsze pozostaje chip i po problemie wiem bo znajomy ma mastera zrobinego przez compsport i naprawde daje rade z tym że wymiany oleju skrócono z 40 tkm na 20tkm i tylko oleje motul. Auto ma w tym momencie około 150tkm i zero problemów.
Re: Pierwszy bus
Kolego nie uważasz że z 2.3 silnika 150koni to już jest sporo? tym bardziej że to diesel. W tych autach moment obr. sie liczy a 2.3 za wiele go nie ma no i co że koni nawalisz jak będą dostępne w górnych partiach obrotów. 2.3 to zamały motor do plandeki i tyle
Re: Pierwszy bus
Zrób chip i pożegnaj się z gwarancją
- Junior
- Użytkownik
- Posty:98
- Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
- Samochód:Sprinter; Master
- Firma:Własna
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Łódź
Re: Pierwszy bus
W Jaszpolu na gwarancji podnoszą moc i gwarancja pozostaje bez zmian.
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: Pierwszy bus
20kkm i wymiana oleju to raptem dwa wyjazdy i wydatki, po co robić takie kombinacje jak chipowanie, silnik jest zaprojektowany na taką moc a zwiększona szybciej go dobije, taka prawda.
Masterka i Ducato mają identyczne kabiny ale silniki to już inna sprawa, ja bym brał Ducato z silnikiem 3.0 ciut więcej spali ale masz czym jechać.
Masterka i Ducato mają identyczne kabiny ale silniki to już inna sprawa, ja bym brał Ducato z silnikiem 3.0 ciut więcej spali ale masz czym jechać.
Re: Pierwszy bus
jedi6667 dobrze gada tylko z tymi kabinami się nie zgodzę Masterka ma lepszą kabinkę, większą więcej schowków itd ale co z tego jak silnik od osobówki tzn od Laguny tylko zmodernizowany chcieli troszke zaoszczędzic aby Masterek był tańszy
Re: Pierwszy bus
Budżet to max.200 tys za gotowe auto tj. Zabudowa kurnik no i podwozie. Bardziej to byłby leasing ale mniejsza o to. Więc bus do 200 tysiący. Dziś czytałem o Mitsubishi Fuso ponoć dobry tylko nie wiem czy by się nadawał na międzynarodówkę. Na pewno odpada VW crafter.
Re: Pierwszy bus
200tys. u to na bogato rata leasingu cie dobije.
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: Pierwszy bus
Bardziej mi chodziło o wygląd zenętrzny ale środek owszem jest inny. Kilka schowków mniej nie ma aż tak wielkiego znaczenia ale silnik mimo tych 30-tu kucyków jest lepszy pod górki i to bez kombinacji. Wiadomo jak podchodzą serwisy jeśli coś było kombinowane przy nowym samochodzie. Niby nie tracisz gwarancji przy tym chipowaniu Masterki ale jak korbowód wyjdzie bokiem bloku silnika to już mogą być problemy, mniejszych usterek nie chcą naprawiać i szukają zawsze winy użytkownika a przy wymianie silnika na bank będą robić problem, ekspert z serwisu sprawdzi przyczynę "ingerencja w parametry ustawień softu" dziękujemy i do widzenia utrata gwarancji.
- Junior
- Użytkownik
- Posty:98
- Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
- Samochód:Sprinter; Master
- Firma:Własna
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Łódź
Re: Pierwszy bus
Zresztą wydaje mi sie jak trzymasz sie DMC to te 150 kucy w zupełności wystarczy a jak chcesz targać po 2t to bierz 180 konne ducato. Czasami woże po 2 tony masterem i jakoś daje rade a kupowanie busa do ścigania się to raczej bez sensu. Zresztą nie oszukujmy się ale wszystko poparte musi być serwisem, kosztami eksploatacji a fiat ma słaby serwis i na wszystko trzeba czekać żeby z łaski zrobili. Jeszcze zapomniałem dodać że mastera 150 nie ma już jest nowa gama silników i najmocniejszy ma teraz 165 koni. Co do wytrzymałości mieliśmy teraz na testach BMW 750d czyli R6 3 litrowa z trzema turbinami o mocy prawie 400 koni i jakoś wytrzymuje, wszystko zależy od tego jak traktujemy takie auto czy nie ganiamy go na zimno czy odpowiednio jest serwisowane itp.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2014, o 11:12 przez Junior, łącznie zmieniany 2 razy.