Cóż z tego jak waga trzyma, mam szeroką zabudowę na 10 ep i prawie nigdy nie wykorzystuje bo waga mnie nie puszcza to jedyne że przy tej szerokości załadunek jest łatwiejszy i paka bardziej funkcjonalna, ustawna.duchu72 pisze:tylko zobaczymy co na to normy europejskie.....w przyszłym roku cos na pewno wymyśla innego .
Na mastera wejdzie nawet 12EP zabudowa szeroka 2450 x 4800
Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Witam wszystkich !
Postanowiłem się włączyć do dyskusji aby ostrzec was przed konsekwencjami zakupu Peugeota Boxera L4H3. Kupiłem ten samochód w czerwcu 2018 roku. - silnik 2.0 Blue 163 KM. Do 150 tys. wszystko było OK. Zrobiłem przegląd po dwóch latach i koszt takiej imprezy to ok. 3600 zł w tym wymiana rozrządu, która przy tym przebiegu jest niezbędna. Dwa miesiące po tym przeglądzie gwarancyjnym zaczęły się schody. Najpierw pojawił się wyciek z okolic pompy wysokiego ciśnienie. Po gwarancji wizyta serwisowa związana z naprawą ok. 1000 zł. Mniej więcej dwa miesiące później Boxer wszedł pierwszy raz w tryb awaryjny. Wizyta w serwisie i diagnoza "defekt turbosprężarki" koszt zregenerowanej przez serwis i wymiana 4400 zł. Zrobiłem to we własnym zakresie w bardzo dobrej firmie. Po chwili okazało się, że do wymiany jest filtr cząstek stałych koszt 5570 zł oraz sonda Nox 1200 zł. Samochód pojeździł ok miesiąca i zacżęły się problemy z Ad-blue. Nagle kolejne tryby awaryjne i w końcu komunikat, że za 1000 km samochód stanie bez możliwości odpalenia. Diagnoza serwisu: uszkodzony zbiornik Ad-blue, koszt ok. 5000 zł. Akurat w tym przypadku zaprzyjaźniony mechanik oświecił mnie, że Ad-blue się krystalizuje i prawdopodobnie wystarczy dodać odpowiedni uszlachetniacz Tunap 986 i to pomoże i pomogło - 5000 zł w kieszeni. Okazuje się, że serwisy dodają ten uszlachetniacz do Ad-blu, który później wlewają podczas przeglądów - o ile ktoś poprosi. Najgorsze, jest to że doskonale o tym wiedzą a to zatajają,. Pewnie chodzi o to aby przyjeżdżać do serwisu i wymieniać te zbiorniki po 5000 zł. My tankując Ad-blu na stacja benzynowych nawet nie mamy pojęcia że wcześnie, czy później powoduje to krystalizację i ogromne problemy z układem Ad-blue.
Kolejna istotna sprawa to podejście serwisu do problemów - przynajmniej w Peugeot. Miałem kilka razy sytuację, że był tryb awaryjny a samochód był w trasie i musiałem szybko rozwiązać problem. Mamy przecież umowy z klientami i musimy na czas dostarczyć towary. To oczywiście nie interesuje serwisu i proponują najbliższy możliwy termin za kilka dni, przeważnie 4-5 dni. Są tak zawaleni robotą, że zostajecie z uszkodzonym samochodem pozostawieni sami sobie - pozostaje laweta albo samochód zastępczy.
Jeśli miałbym się wypowiedzieć, czy polecam Peugeota Boxera 2.0 Blue - zdecydowanie nieee !!!!
Do dzisiaj walczę z tym złomem i każdy rozkłada ręce. Ratę leasingową trzeba płacić a samochód nadaje się do utylizacji.
Jeżeli ktoś miał podobne problemy to proszę napiszcie.
Postanowiłem się włączyć do dyskusji aby ostrzec was przed konsekwencjami zakupu Peugeota Boxera L4H3. Kupiłem ten samochód w czerwcu 2018 roku. - silnik 2.0 Blue 163 KM. Do 150 tys. wszystko było OK. Zrobiłem przegląd po dwóch latach i koszt takiej imprezy to ok. 3600 zł w tym wymiana rozrządu, która przy tym przebiegu jest niezbędna. Dwa miesiące po tym przeglądzie gwarancyjnym zaczęły się schody. Najpierw pojawił się wyciek z okolic pompy wysokiego ciśnienie. Po gwarancji wizyta serwisowa związana z naprawą ok. 1000 zł. Mniej więcej dwa miesiące później Boxer wszedł pierwszy raz w tryb awaryjny. Wizyta w serwisie i diagnoza "defekt turbosprężarki" koszt zregenerowanej przez serwis i wymiana 4400 zł. Zrobiłem to we własnym zakresie w bardzo dobrej firmie. Po chwili okazało się, że do wymiany jest filtr cząstek stałych koszt 5570 zł oraz sonda Nox 1200 zł. Samochód pojeździł ok miesiąca i zacżęły się problemy z Ad-blue. Nagle kolejne tryby awaryjne i w końcu komunikat, że za 1000 km samochód stanie bez możliwości odpalenia. Diagnoza serwisu: uszkodzony zbiornik Ad-blue, koszt ok. 5000 zł. Akurat w tym przypadku zaprzyjaźniony mechanik oświecił mnie, że Ad-blue się krystalizuje i prawdopodobnie wystarczy dodać odpowiedni uszlachetniacz Tunap 986 i to pomoże i pomogło - 5000 zł w kieszeni. Okazuje się, że serwisy dodają ten uszlachetniacz do Ad-blu, który później wlewają podczas przeglądów - o ile ktoś poprosi. Najgorsze, jest to że doskonale o tym wiedzą a to zatajają,. Pewnie chodzi o to aby przyjeżdżać do serwisu i wymieniać te zbiorniki po 5000 zł. My tankując Ad-blu na stacja benzynowych nawet nie mamy pojęcia że wcześnie, czy później powoduje to krystalizację i ogromne problemy z układem Ad-blue.
Kolejna istotna sprawa to podejście serwisu do problemów - przynajmniej w Peugeot. Miałem kilka razy sytuację, że był tryb awaryjny a samochód był w trasie i musiałem szybko rozwiązać problem. Mamy przecież umowy z klientami i musimy na czas dostarczyć towary. To oczywiście nie interesuje serwisu i proponują najbliższy możliwy termin za kilka dni, przeważnie 4-5 dni. Są tak zawaleni robotą, że zostajecie z uszkodzonym samochodem pozostawieni sami sobie - pozostaje laweta albo samochód zastępczy.
Jeśli miałbym się wypowiedzieć, czy polecam Peugeota Boxera 2.0 Blue - zdecydowanie nieee !!!!
Do dzisiaj walczę z tym złomem i każdy rozkłada ręce. Ratę leasingową trzeba płacić a samochód nadaje się do utylizacji.
Jeżeli ktoś miał podobne problemy to proszę napiszcie.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Mniej więcej to samo miałem z Fiatem. Do końca gwarancji - bez problemów. Potem - dramat. Jeszcze jedna awaria sie nie skończyła, druga witała sie z gąską. Łącznie z urwaniem korbowodu i zburzeniem silnika, a także z demolką skrzyni. Auto uzytkowane tylko przez mnie, dopieszczone i dbane lepiej, jak o żonę. Od kiedy jeżdżę Masterem - zero problemów.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Co do PSA i silnków 2.0 to niestety jest taka tendencja, kolega za każdego wyjazdu w trasę wracał na tarczy lub w trybie awaryjnym, gdy on na wolnym auto w serwisie, niby gotowe rusza w trasę po dwóch tygodniach powtórka z rozrywki, prosił od szefostwa o drugie auto, nie pomogło, odszedł z firmy. Mam z Kolei Ducato 2.3 i Jumpera 2.2 obydwa z 2013 obydwa 150 auta mają po blisko 700 na blatach, zasadniczo bezproblemowe auta, W Ducato przy ok 400 czy 500 jakiś gówno z baniek zapasowych poszło i zabiło wtryski, reszta drobnica, Jumper przy 500 zerwało rozrząd, wymieniony posprzątany, koszt ok 5k i lata dalej, teraz wylądował u mechanika dostał czkawki, co jakiś czas jak by się przydławiał, odcinał moc, jedzie się szarpniecie i normalnie jedzie dalej. Ogólnie z kim bym nie rozmawiał to bardzo psioczą na te 2.0 jednostki, Nawet PSA wycofała się z nich i wstawia nowe 2.2
-
- Posty:1
- Rejestracja:3 maja 2021, o 23:18
- Samochód:Peugote
- Firma:BARTOSZ HOŁA BMM
- Uprawnienia:B
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Witam mam pytanie czy może ktoś posiada busa 2019 albo podobny. Bo mamy z moją znajoma z adblue?!
Zbieramy osoby z usterkami na tym modelu. Tylko im nas więcej, to sprawa może być łatwa w odszkodowaniu!.
Zbieramy osoby z usterkami na tym modelu. Tylko im nas więcej, to sprawa może być łatwa w odszkodowaniu!.
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Czy dbacie o porządek w Waszym samochodzie? Zainteresowanym tematem chciałbym Wam polecić stronę https://www.airfriends.pl/breloki.html , na której znajdziecie najróżniejsze zapachy do Waszego samochodu oraz przepiękne breloki. Czy ktoś z Was również korzysta z tego sklepu?
- Traktor-ski
- Użytkownik
- Posty:5
- Rejestracja:2 sty 2023, o 14:00
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
Chłopaki, znacie jakaś miejscówke gdzie busa mozna kupić? Nie na olx i otomoto, bo juz mam ich dość. Dajcie coś!
Re: Nowy Ducato/Jumper/Boxer - który wybrać?
To jest na pewno trudna decyzja, ponieważ obie oferty są jednak całkiem niezłe
Monore.pl - złota biżuteria
Monore.pl - złota biżuteria