Pułapka na przejeździe kolejowym

Zapraszamy do przedstawienia się oraz prowadzenia dyskusji związanych z motoryzacją i busami .
Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty: 823
Rejestracja: 21 lis 2015, o 21:22
Samochód: Transit,Master,Ducat
Uprawnienia: AB

Re: Pułapka na przejeździe kolejowym

Post autor: jarekvolvo » 8 kwie 2019, o 19:01

Nic już nie powiem...
https://www.tvn24.pl/chodziez-radiowoz- ... 516,s.html
Cywilizacja jest na wymarciu...

Awatar użytkownika
paul0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 15 lut 2019, o 00:49
Uprawnienia: B

Re: Pułapka na przejeździe kolejowym

Post autor: paul0 » 28 kwie 2019, o 20:17

Podobnie problem z widocznoscia do tego co jest na przejazdach kolejowych i skrzyzowaniach ktore sa pod ostrym katem wystepuje na rondach wielopasowych, ktore nie sa rondami turbinowymi (rondo turbinowe ma prawy pas tylko do zjazdu) - vanem, busem, ciezarowka mozna uzyc tylko prawego pasa na rondzie - uzywajac lewego (drodkowego) pasa zmienia sie pas na prawy przed zjazdem "na pale" gdyz w bocznej szybie widac tylko tyle co jej dlugosc, a w lusterku przy jezdzie po okregu widac mniej niz wynosi dlugosc pojazdu. W przypadku zestawu widac z prawej strony w przyblizeniu dlugosc ciagnika. Cala dlugosc naczepy jest w "martwym polu" i w ten sposob mozna spowodowac kolizje z niewidocznym pojazdem ktory jest na zewnetrznym pasie tuz za ciagnikiem.
Na taka okolicznosc niektorzy kierowcy woza w pojezdzie male reczne lusterko i nim sie wspomagaja. Ten problem tez wystepuje w pojazdach wielkosci samochodu osobowego zarejestrowanego jako ciezarowy ktory to ma tylko przednie szyby, a z tylu ma blachy zamiast szyb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólny”