ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
- mikii1414
- Użytkownik
- Posty:20
- Rejestracja:13 gru 2014, o 17:11
- Samochód:boxer
- Firma:transportowa
- Uprawnienia:a,b,c+e
jak w temacie...
proszę o opinie na temat spedycji?
wypłacalność itp.
proszę o opinie na temat spedycji?
wypłacalność itp.
- mikii1414
- Użytkownik
- Posty:20
- Rejestracja:13 gru 2014, o 17:11
- Samochód:boxer
- Firma:transportowa
- Uprawnienia:a,b,c+e
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Zgodnie z Państwa życzeniem,
chciałabym przedstawić
naszą propozycję współpracy na auta do 3,5t DMC. Chętnie odpowiem na
wszelkie pytania
bądź wątpliwości.
Preferowany przez nas system jazdy to 4:1 lub 3:1 ze stawką po UE w
granicach 0,35-
0,37E/km netto, natomiast stawka import/eksport (tzn. pierwsza trasa
wyjazdowa z PL oraz
ostatnia powrotna) to 0,25-0,3E/km netto. Płacimy również za podjazdy.
Kilometry
obliczamy wg Google Maps używając jedynie opcji "unikaj tras płatnych",
co pokrywa się z
nawigacją samochodową.
Z wyłączeniem okresów świątecznych, gwarantujemy miesięczny przebieg w
granicach 9-13
tys. km w zależności od systemu jazdy, najczęściej w rejonach FR, DE,
Benelux, AT, IT, CH, ES, GB.
Nie przewidujemy podpisania umowy, współpracujemy na zasadzie zleceń.
Państwa
ubezpieczenie OCP powinno wynosić min. 100tys. USD. Autostrady płatne i
tunele - o ile
istnieje konieczność ich wykorzystania - doliczamy do ceny frachtu. Mile
widziane roczne
winiety na AT oraz CZ. Maksymalny tonaż to 1,5t (AT i CH - 1t).
Terminy płatności: 60 dni z możliwością skonta - po wcześniejszym
ustaleniu z
księgowością! - 35 dni (3%), 24 dni (5%), 14 dni (7%), 0 dni (10%)
liczone od momentu otrzymania
faktury wraz z dokumentami (dokumenty wysyłane są z trasy przez kierowcę
raz w tygodniu).
Współpraca możliwa od zaraz.
TAKIE COŚ WYSŁAŁA MI FIRMA ACROPOL Z KALISZA.
CO SĄDZICIE O TYM?
chciałabym przedstawić
naszą propozycję współpracy na auta do 3,5t DMC. Chętnie odpowiem na
wszelkie pytania
bądź wątpliwości.
Preferowany przez nas system jazdy to 4:1 lub 3:1 ze stawką po UE w
granicach 0,35-
0,37E/km netto, natomiast stawka import/eksport (tzn. pierwsza trasa
wyjazdowa z PL oraz
ostatnia powrotna) to 0,25-0,3E/km netto. Płacimy również za podjazdy.
Kilometry
obliczamy wg Google Maps używając jedynie opcji "unikaj tras płatnych",
co pokrywa się z
nawigacją samochodową.
Z wyłączeniem okresów świątecznych, gwarantujemy miesięczny przebieg w
granicach 9-13
tys. km w zależności od systemu jazdy, najczęściej w rejonach FR, DE,
Benelux, AT, IT, CH, ES, GB.
Nie przewidujemy podpisania umowy, współpracujemy na zasadzie zleceń.
Państwa
ubezpieczenie OCP powinno wynosić min. 100tys. USD. Autostrady płatne i
tunele - o ile
istnieje konieczność ich wykorzystania - doliczamy do ceny frachtu. Mile
widziane roczne
winiety na AT oraz CZ. Maksymalny tonaż to 1,5t (AT i CH - 1t).
Terminy płatności: 60 dni z możliwością skonta - po wcześniejszym
ustaleniu z
księgowością! - 35 dni (3%), 24 dni (5%), 14 dni (7%), 0 dni (10%)
liczone od momentu otrzymania
faktury wraz z dokumentami (dokumenty wysyłane są z trasy przez kierowcę
raz w tygodniu).
Współpraca możliwa od zaraz.
TAKIE COŚ WYSŁAŁA MI FIRMA ACROPOL Z KALISZA.
CO SĄDZICIE O TYM?
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
Super....finansujesz im minimum 60dni pożyczki. Ale tak najczęściej jest u nygusów. Dodatkowo na bary OCP które najczęściej kupuje się najtańsze( znaczy w razie czego spedycja umywa rączki,a dalej spłacasz Ty i Twoje wnuki) Stawka...każdy liczy po swojemu,nie wypowiadam się.Kilometry z google..haha to już świadczy nadstaw poślady będziem walić aż miło.Skonto przy takiej stawce...a i zapomnieli napisać o wadze,chlapacze trzeba zdjąć bo wytrzesz o asfalt i mandaty znów nadstaw poślady...
- mikii1414
- Użytkownik
- Posty:20
- Rejestracja:13 gru 2014, o 17:11
- Samochód:boxer
- Firma:transportowa
- Uprawnienia:a,b,c+e
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
to podajcie namiary na jakąś dobrą spedycje:)
aby oszczędzić mi szukania:)
aby oszczędzić mi szukania:)
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
Nie pchaj się w to. Jak nie masz pewnej spedycji to nie bierz auta. 9-13 tysięcy. Rozumiem, że 9 tysięcy przy 3 tygodniach i 13 tysięcy przy 4 tygodniach. Ja na cztery tygodnie robię 19-22 tysiące, a ładunków szuka mi szef osobiście.
Zapraszam na mojego bloga - http://www.amcia.busiarze.com.pl
Polub mnie na Facebooku! http://www.facebook.com/amcia.blog
- mikii1414
- Użytkownik
- Posty:20
- Rejestracja:13 gru 2014, o 17:11
- Samochód:boxer
- Firma:transportowa
- Uprawnienia:a,b,c+e
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
auto już mam tylko szukam konkretnej spedycji. możecie coś polecić?
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
WITAM ZNACIE SPEDYCJĘ POD KTÓRĄ MOŻNA ZROBIĆ WIĘCEJ KILOMETRÓW NIŻ 15000 W 4 TYGODNIE POZDRAWIAM
- Wolf
- Moderator
- Posty:1635
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: ACROPOL KALISZ PROSZĘ O OPINIE
mikii1414 pisze:Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Zgodnie z Państwa życzeniem,
chciałabym przedstawić
naszą propozycję współpracy na auta do 3,5t DMC. Chętnie odpowiem na
wszelkie pytania
bądź wątpliwości.
Preferowany przez nas system jazdy to 4:1 lub 3:1 ze stawką po UE w
granicach 0,35-
0,37E/km netto, natomiast stawka import/eksport (tzn. pierwsza trasa
wyjazdowa z PL oraz
ostatnia powrotna) to 0,25-0,3E/km netto. Płacimy również za podjazdy.
Kilometry
obliczamy wg Google Maps używając jedynie opcji "unikaj tras płatnych",
co pokrywa się z
nawigacją samochodową.
Z wyłączeniem okresów świątecznych, gwarantujemy miesięczny przebieg w
granicach 9-13
tys. km w zależności od systemu jazdy, najczęściej w rejonach FR, DE,
Benelux, AT, IT, CH, ES, GB.
Nie przewidujemy podpisania umowy, współpracujemy na zasadzie zleceń.
Państwa
ubezpieczenie OCP powinno wynosić min. 100tys. USD. Autostrady płatne i
tunele - o ile
istnieje konieczność ich wykorzystania - doliczamy do ceny frachtu. Mile
widziane roczne
winiety na AT oraz CZ. Maksymalny tonaż to 1,5t (AT i CH - 1t).
Terminy płatności: 60 dni z możliwością skonta - po wcześniejszym
ustaleniu z
księgowością! - 35 dni (3%), 24 dni (5%), 14 dni (7%), 0 dni (10%)
liczone od momentu otrzymania
faktury wraz z dokumentami (dokumenty wysyłane są z trasy przez kierowcę
raz w tygodniu).
Współpraca możliwa od zaraz.
TAKIE COŚ WYSŁAŁA MI FIRMA ACROPOL Z KALISZA.
CO SĄDZICIE O TYM?
Powiem tak, jeśli utrzymają się chociaż na poziomie 0,35e to już jest ok, km zależy jak trafisz, raz będzie konkretnie raz tragicznie, jak pod spedycjami jeździliśmy to w ciągu 3-4 tygodni robiliśmy od 4 do 18, aktualnie sami sobie organizujemy ładunki, niejednokrotnie bierzemy je od Acropolu, na pewno płacą , a to jest raczej najważniejsze. Kilka sugestii z życia jeżdżąc pod spedycjami (nie jeździłem pod Acropolem, te przykłady dotyczą innych spedycji) :
1. żadna spedycja nigdy nie zagwarantuje ci konkretnych km, zawsze podadzą jakiś przykład, oczywiście jeśli to prawda to będzie to najlepszy tydzień w historii firmy
2. zawsze, ale to zawsze uciekną ci km, zawsze w google maps trasa bez opłat i oczywiście ta najkrótsza, z tym że tam nie ma opcji podania wysokości auta, oraz szukają po kodzie lub nazwie miasta, co obcina na dzień dobry 10-20 km, mi kiedyś na trasie z Włoch do Niemczech wyparowało 200km i spedycja miała mnie gdzieś mimo ze widzieli którędy i jak jechałem, żadne argumenty nie podziałały
3. termin płatności liczony jest od daty otrzymania dokumentów, a nie od daty wystawienia faktury, więc z założenia rzeczywisty termin płatności wynosi nie 60 a 90 dni od wykonania usługi
4. czy też będzie to trasa na luzie gdzie możesz ją przejechać 50 km/h podziwiać widoczki i spalić 6l/100, czy też trasa gdzie będziesz gonił jak głupi po 140 km/h i spalał 20 l/100 nawet czasu na toaletę nie ma zapłacą ci tyle samo
5. kary, kary i jeszcze raz kary, zawsze znajdzie się powód żeby obciąć kwotę z frachtu czy obciążyć za nieterminowe dosłanie dokumentów (w pewnym momencie dojdzie do sytuacji że powinno się dokumenty przewozowe wysyłać zaraz po rozładunku licząc że dojdą na czas)
sugestii jest jeszcze masa, ale te były najistotniejsze
Jeśli ktoś chce faktycznie jeździć to musi samemu szukać ładunków lub zatrudnić sobie ogarniętego spedytora i tylko wtedy jest w stanie zarobić w tej branży, inaczej będzie to ciut więcej niż wegetacja