Przeróbka MB Sprinter 310 na wersję CDI

Awatar użytkownika
xBLADEx
Użytkownik
Użytkownik
Posty:3
Rejestracja:31 paź 2016, o 19:28
Samochód:Mercedes Sprinter
Uprawnienia:B
Przeróbka MB Sprinter 310 na wersję CDI

Post autor: xBLADEx » 31 paź 2016, o 19:38

Koledzy kupiłem MB Sprintera 310 TD 2000r .. jak to w sprinterze blacharka do remontu tragedii nie ma,ale chciałbym zmienić juz cały przód na wersję CDI po 2003r.Moje pytanie brzmi tak: Jakie części będą mi potrzebne do przeróbki. Bardzo proszę o pomoc w tym,bo niestety jestem początkujący w busach.

Jeśli napisałem temat w nie odpowiednim dziale proszę o przerzucanie go do odpowiedniego.

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: Przeróbka MB Sprinter 310 na wersję CDI

Post autor: jarekvolvo » 3 lis 2016, o 17:51

Jaki masz cel, oprócz wizualnego "liftingu".... . Jeśli tylko to, to bym sobie darował. Szkoda czasu, roboty i kosztów... to już nie ta epoka.... . Zadbaj o polepszenie stanu w oryginale, doprowadź auto do kultury i ciesz się z użytkowania. Zmiana pyska nie wniesie nic, co przełoży się na zarobek... .

Awatar użytkownika
xBLADEx
Użytkownik
Użytkownik
Posty:3
Rejestracja:31 paź 2016, o 19:28
Samochód:Mercedes Sprinter
Uprawnienia:B

Re: Przeróbka MB Sprinter 310 na wersję CDI

Post autor: xBLADEx » 4 lis 2016, o 02:39

Auto robie dla siebie.. i jeśli mam kupować blotniki i resztę z starego to wolę więcej zapłacić i mieć ładniejszy przód ..po prostu chce mieć ładnie zrobione auto i to wszystko.

Co do spraw mechanicznych to nie mam zastrzeżeń żadnych.. olej po wymianie, zawieszenie nie wytluczone.

Do zrobienia blacharki mam całą zimę i wszystko będę robił sam..wiec poniose tylko koszta części..

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,

Re: Przeróbka MB Sprinter 310 na wersję CDI

Post autor: orys » 10 lis 2016, o 21:51