odcina przy 3 tyś obr
- konrad9510
- Użytkownik
- Posty:6
- Rejestracja:11 kwie 2014, o 23:12
- Samochód:W trakcie kupowania
- Firma:Własna
- Uprawnienia:B, A2
Witam,
Posiadam Peugeot Boxer 3.0 130 multijet z 2012r. Auto było po wypadku, lecz już jest w 99% złożone, zostały tylko pierdoły plastyki itd. Lecz po uruchomienia silnika występuje problem, mianowicie po dodaniu gazu silnik szybko wkręca się na obroty, lecz przy 3 tyś. odcina i dalej nie chce się wkręcić, na ciepłym i zimnym silniku występuje to samo. Po podłączeniu komputera wyskakują dwa błędy, mianowicie: Czujnik ciśnienia paliwa oraz czujnik temperatury paliwa. Czujnik ciśnienia paliwa został załatwiony drugi na podmiankę i nadal jest to samo. Po odłączeniu kostki od czujnika nie ma żadnej reakcji ze strony silnika. Kolejna rzecz co została zauważona to, że po dodaniu gazu i gdy turbina łapie powinny węże zrobić się grube i twarde, tu natomiast one się wciągają i robią płaskie inaczej mówiąc. Ogólnie tak to silnik pracuje ładnie, równo, odpala bez problemu. Bezpieczniki zostały wszystkie sprawdzone oraz kable porobione te co było widać, że są oberwane itd. Ktoś może doradzić co może być przyczyną ? Ponieważ brakuje już pomysłów. Dla informacji autko ma przejechane 84 tyś. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
PS: Ze strony silnika zostało już wszystko podłączone tak jakby autko miało już wyjeżdżać. Sygnały z przepływomierza są prawidłowe.
Posiadam Peugeot Boxer 3.0 130 multijet z 2012r. Auto było po wypadku, lecz już jest w 99% złożone, zostały tylko pierdoły plastyki itd. Lecz po uruchomienia silnika występuje problem, mianowicie po dodaniu gazu silnik szybko wkręca się na obroty, lecz przy 3 tyś. odcina i dalej nie chce się wkręcić, na ciepłym i zimnym silniku występuje to samo. Po podłączeniu komputera wyskakują dwa błędy, mianowicie: Czujnik ciśnienia paliwa oraz czujnik temperatury paliwa. Czujnik ciśnienia paliwa został załatwiony drugi na podmiankę i nadal jest to samo. Po odłączeniu kostki od czujnika nie ma żadnej reakcji ze strony silnika. Kolejna rzecz co została zauważona to, że po dodaniu gazu i gdy turbina łapie powinny węże zrobić się grube i twarde, tu natomiast one się wciągają i robią płaskie inaczej mówiąc. Ogólnie tak to silnik pracuje ładnie, równo, odpala bez problemu. Bezpieczniki zostały wszystkie sprawdzone oraz kable porobione te co było widać, że są oberwane itd. Ktoś może doradzić co może być przyczyną ? Ponieważ brakuje już pomysłów. Dla informacji autko ma przejechane 84 tyś. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
PS: Ze strony silnika zostało już wszystko podłączone tak jakby autko miało już wyjeżdżać. Sygnały z przepływomierza są prawidłowe.
- konrad9510
- Użytkownik
- Posty:6
- Rejestracja:11 kwie 2014, o 23:12
- Samochód:W trakcie kupowania
- Firma:Własna
- Uprawnienia:B, A2
Re: odcina przy 3 tyś obr
Tylko, że auto jest u mechanika, lecz brakuje mu już pomysłów co mogło się stać. Wszystkie problemy co były podejrzewane są wykluczone. Tylko nie wiadomo do końca czy to kwestia jest elektroniki czy mechaniki i nie wiadomo teraz za co konkretnie się wziąć. Czy prześwietlać wiązkę czy szukać w silniku czegoś.
- selwas
- Użytkownik
- Posty:104
- Rejestracja:10 kwie 2013, o 20:22
- Samochód:Boxer 3.0Hdi
- Firma:P.H.Trans
- Uprawnienia:B,C, HDS
- Lokalizacja:Myślenice
Re: odcina przy 3 tyś obr
Szukać panie kolego czujników od sprzęgła i patrzyć na sprzęgło bo to będzie tego wina. (na wciśniętym sprzęgle silnik wyzej niz na 3 tys. obr. nie wejdzie)
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: odcina przy 3 tyś obr
Mój fiacik na postoju wchodzi na max 2800 obrotów, przy jeździe kręci dużo więcej. Zabezpieczenie?
- dawid781
- Posty:145
- Rejestracja:24 sie 2014, o 22:10
- Samochód:Citroen Jumper
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:RLE
Re: odcina przy 3 tyś obr
Ja w moim Jumperku zauważyłem też coś podobnego.jedi6667 pisze:Mój fiacik na postoju wchodzi na max 2800 obrotów, przy jeździe kręci dużo więcej. Zabezpieczenie?
NA postoju mam wrażenie jak by turbina nie działała i nie wkręca się na wysokie obroty a w trakcie jazdy.... rakieta
Dogodzić wszystkim się nie da ale wszystkich wkurw...ć to już żaden problem.
- ARAS
- Użytkownik
- Posty:66
- Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
- Samochód:vw crafter
- Firma:własna
- Uprawnienia:b,c adr
Re: odcina przy 3 tyś obr
WCIŚNIJ SPRZEGŁO NA POSTOJU I ZOBACZ
TAK PO ZA WSZYSTKO OK
TAK PO ZA WSZYSTKO OK
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: odcina przy 3 tyś obr
U mnie w sprinterze 906 jest tak ze na luzie obroty kreci do 3000 i dalej nie da rady . Jest taki myk ze jak sie wciska HAMULEC i wtedy pedal gazu , to obroty mozna rozkrecic powyzej 3000 , ida na maxa . Pewnie to jest celowa blokada ,w jakim celu nie wiem .... jakis tam powod pewnie jest .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- ARAS
- Użytkownik
- Posty:66
- Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
- Samochód:vw crafter
- Firma:własna
- Uprawnienia:b,c adr
Re: odcina przy 3 tyś obr
ZGADZA SIE
- aptacy
- Użytkownik
- Posty:3
- Rejestracja:7 sty 2016, o 22:13
- Samochód:FIAT DUCATO
- Firma:2014r.
- Uprawnienia:B
Re: odcina przy 3 tyś obr
wydaje mi się że jest to blokada żeby nie przeciążyć silnika??. tak samo mam w moim DUCATO 2.3 130 MJET i podobnie w VW CADDY. oba 2014 rok prod.