MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
1. MERCEDES SPRINTER 513 (906) rocznik 2009 - silnik 2.2 cdi - po 160 000 km - problem z wlaczajaca sie kontrolka CHECK ENGINE / spadek mocy - 9 mechanikow nie moze znalesc przyczyny ....
Problem opisany tutaj - http://busiarze.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=1029
Problem opisany tutaj - http://busiarze.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=1029
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
Nastepny pierdolek do wymiany . Pokretlo od ustawiania predkosci wentylatora ... ( te z napisami 0 1 2 3 ) Padlo kilka dni temu , zero reakcji na ruchy , dmuchawa wogole nie pracowala w zadnej pozycji . Za delikatnie jest zrobione , cos zle zaprojektowane bo i u kumpla w sprinterze 906 tez to wymienial po 120 000 km .
Na allegro z przesylka zaplacilem 280 zeta .
http://allegro.pl/sprinter-906-regulato ... 06067.html
Sprzedaja takie uzywane od 100 do 150 zeta mozna kupic , ale te pokretlo jest tak delikatne ze strach uzywane kupowac ... Roznica nie jest duza wiec zdecydowalem sie na nowe . Wymienilem i dziala OK .
Na allegro z przesylka zaplacilem 280 zeta .
http://allegro.pl/sprinter-906-regulato ... 06067.html
Sprzedaja takie uzywane od 100 do 150 zeta mozna kupic , ale te pokretlo jest tak delikatne ze strach uzywane kupowac ... Roznica nie jest duza wiec zdecydowalem sie na nowe . Wymienilem i dziala OK .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- ARAS
- Użytkownik
- Posty:66
- Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
- Samochód:vw crafter
- Firma:własna
- Uprawnienia:b,c adr
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
a nie taka płytka na podszybiu od strony silnika wystarczyło zlutować 1z3 i po sprawie jak w starch sprintech lt i t4 koło dmuchawy zazwyczaj nie działał któryś bieg ?
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
aras tak chaotycznie napisales ze nie wiem " o co kaman " heheheheARAS pisze:a nie taka płytka na podszybiu od strony silnika wystarczyło zlutować 1z3 i po sprawie jak w starch sprintech lt i t4 koło dmuchawy zazwyczaj nie działał któryś bieg ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- ARAS
- Użytkownik
- Posty:66
- Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
- Samochód:vw crafter
- Firma:własna
- Uprawnienia:b,c adr
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
W starych mercedesach lt i t4 też siadał nawiew dokladnie regulacja siły nawiewu ,na podszybiu od str.silnika była płytka sterująca obrotami moża było zlutować i biegi wracały .Miałem taki przypadek 2 sprintkach i t4 dokładnie nie wiem jak fachowo nazywa się płytka ale idzie w przewodzie od filtra powietrza nad silnikiem nie dużo rozbierania
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
W T3 też siadało ogrzewanie... ale tam rozbierania było tyle, że wolałem jeździć z temp- 25C w kabinie
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
W tym przypadku problemem bylo pokretlo od zmiany predkosci wentylatora , to nie byla usterka gdzies tam gleboko w silniku itd . Juz od dluzszego czasu obserwowalem ze przy zmianie , pokretlo sie zacinalo , czasem dzialalo a czasem nie. W koncu sie calkowicie posralo i tyle . Ten caly panel jest nierozbieralny , nie da sie tam otworzyc i naprawiac ...
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
2 miechy temu wymiana przepustnicy - koszt z robocizna w BOSCHu ponad 1000 zl
Przejechalem od tej pory z 15 000 km i jest OK
Przejechalem od tej pory z 15 000 km i jest OK
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
No niestety tego typu bus Mercedesa jest dość awaryjny. Ostatnio musiałem go oddać do serwisu www.busiarze.com.pl. Tam mi go szybko naprawili. Ale w ciągu ostatniego roku miałem sporo problemów z tym samochodem. Na przyszłość raczej kupowałbym inne marki. Sądzę, że pewnie nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy Sprintera, ale wolałbym nie ryzykować.
Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263
Pierwszy post i od razu spam? Po bandzie kolego jedziesz.