MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN
MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: FRONT242 » 22 lip 2014, o 18:14

1. MERCEDES SPRINTER 513 (906) rocznik 2009 - silnik 2.2 cdi - po 160 000 km - problem z wlaczajaca sie kontrolka CHECK ENGINE / spadek mocy - 9 mechanikow nie moze znalesc przyczyny ....
Problem opisany tutaj - http://busiarze.com.pl/viewtopic.php?f=10&t=1029
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: FRONT242 » 4 sie 2014, o 13:29

Nastepny pierdolek do wymiany . Pokretlo od ustawiania predkosci wentylatora ... ( te z napisami 0 1 2 3 ) Padlo kilka dni temu , zero reakcji na ruchy , dmuchawa wogole nie pracowala w zadnej pozycji . Za delikatnie jest zrobione , cos zle zaprojektowane bo i u kumpla w sprinterze 906 tez to wymienial po 120 000 km .
Na allegro z przesylka zaplacilem 280 zeta .
http://allegro.pl/sprinter-906-regulato ... 06067.html
Sprzedaja takie uzywane od 100 do 150 zeta mozna kupic , ale te pokretlo jest tak delikatne ze strach uzywane kupowac ... Roznica nie jest duza wiec zdecydowalem sie na nowe . Wymienilem i dziala OK .
Obrazek
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: ARAS » 4 sie 2014, o 20:51

a nie taka płytka na podszybiu od strony silnika wystarczyło zlutować 1z3 i po sprawie jak w starch sprintech lt i t4 koło dmuchawy zazwyczaj nie działał któryś bieg ?

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: FRONT242 » 4 sie 2014, o 21:21

ARAS pisze:a nie taka płytka na podszybiu od strony silnika wystarczyło zlutować 1z3 i po sprawie jak w starch sprintech lt i t4 koło dmuchawy zazwyczaj nie działał któryś bieg ?
aras tak chaotycznie napisales ze nie wiem " o co kaman " hehehehe :lol:
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: ARAS » 5 sie 2014, o 08:37

W starych mercedesach lt i t4 też siadał nawiew dokladnie regulacja siły nawiewu ,na podszybiu od str.silnika była płytka sterująca obrotami moża było zlutować i biegi wracały .Miałem taki przypadek 2 sprintkach i t4 dokładnie nie wiem jak fachowo nazywa się płytka ale idzie w przewodzie od filtra powietrza nad silnikiem nie dużo rozbierania

Awatar użytkownika
login342
Użytkownik
Użytkownik
Posty:25
Rejestracja:15 cze 2014, o 21:57
Uprawnienia:A,B

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: login342 » 5 sie 2014, o 13:43

W T3 też siadało ogrzewanie... ale tam rozbierania było tyle, że wolałem jeździć z temp- 25C w kabinie :)

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: FRONT242 » 5 sie 2014, o 14:28

W tym przypadku problemem bylo pokretlo od zmiany predkosci wentylatora , to nie byla usterka gdzies tam gleboko w silniku itd . Juz od dluzszego czasu obserwowalem ze przy zmianie , pokretlo sie zacinalo , czasem dzialalo a czasem nie. W koncu sie calkowicie posralo i tyle . Ten caly panel jest nierozbieralny , nie da sie tam otworzyc i naprawiac ...
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: FRONT242 » 24 sty 2015, o 11:03

2 miechy temu wymiana przepustnicy - koszt z robocizna w BOSCHu ponad 1000 zl
Przejechalem od tej pory z 15 000 km i jest OK

Obrazek
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
kamil21
Użytkownik
Użytkownik
Posty:1
Rejestracja:28 sty 2015, o 14:12
Samochód:Citroen
Uprawnienia:B

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: kamil21 » 28 sty 2015, o 14:25

No niestety tego typu bus Mercedesa jest dość awaryjny. Ostatnio musiałem go oddać do serwisu www.busiarze.com.pl. Tam mi go szybko naprawili. Ale w ciągu ostatniego roku miałem sporo problemów z tym samochodem. Na przyszłość raczej kupowałbym inne marki. Sądzę, że pewnie nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy Sprintera, ale wolałbym nie ryzykować.

Awatar użytkownika
Władek
Użytkownik
Użytkownik
Posty:16
Rejestracja:11 paź 2014, o 08:55
Samochód:ducato
Uprawnienia:b

Re: MERCEDES SPRINTER 513-2009 rok-silnik 2.2 cdi-blad p2263

Post autor: Władek » 28 sty 2015, o 16:17

Pierwszy post i od razu spam? Po bandzie kolego jedziesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Awaryjność busików”