Master - zrąbana geometria...?
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Tak, wymienili kolumnę Mc i jest "prawie" dobrze. Nie idealnie, ale do przyjęcia. Chyba po prostu materiały do produkcji są brane z goownolitu. Oddam teleskop do chłopaka który naprawia zawieszenia motocyklowe, niech pomierzy i określi, co się z tym działo...
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Master - zrąbana geometria...?
Super, przynajmniej wiadomo od razu co i jak
- mazuer
- Użytkownik
- Posty:90
- Rejestracja:7 sty 2018, o 11:44
- Samochód:Iveco Daily
- Firma:Iveco
- Uprawnienia:A, B, C, C+E
Re: Master - zrąbana geometria...?
Tak też myślałem.
Geometria czy zbieżność - to niezwykle istotne czynniki - których nie należy bagatelizować moim zdaniem.
Bo np może mieć to wpływ na zwiększone zużycie opon, co przekłada się bezpośrednio na pewnego rodzaju zagrożenie.
Można to połączyć z wymianą opon, której trzeba wkrótce dokonać.
Tylko przy zakupie patrzcie na ich specyfikację, powinno to wyglądać mniej wiecej tak jak tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/falken
Geometria czy zbieżność - to niezwykle istotne czynniki - których nie należy bagatelizować moim zdaniem.
Bo np może mieć to wpływ na zwiększone zużycie opon, co przekłada się bezpośrednio na pewnego rodzaju zagrożenie.
Można to połączyć z wymianą opon, której trzeba wkrótce dokonać.
Tylko przy zakupie patrzcie na ich specyfikację, powinno to wyglądać mniej wiecej tak jak tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/falken