Teraz jest 25 wrz 2018, o 05:37


Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

symyrytyfy

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 79
  • Dołączył(a): 17 gru 2013, o 11:33
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 15 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B,C,C+E

Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post22 paź 2014, o 20:42

Bez sensu zakładać nowy temat, wiec odkopuję ten.

Jak wiadomo nieubłaganie zbliża się zima, a zimą jak to zimą, czasem pada śnieg, czasem przymrozi i mamy lodowisko. Żeby się przed tym ustrzec - chociaż w jakimś stopniu - warto założyć opony zimowe.

I teraz pytanie: Jakie opony używanie/polecacie?
Offline
Avatar użytkownika

Junior

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): 29 mar 2014, o 10:49
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Sprinter; Master
  • Firma: Własna
  • Uprawnienia: B

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post23 paź 2014, o 10:57

U mnie wszystkie dostawczaki mają zamontowane micheliny agilis alpin i jest przyjemnie.
Offline
Avatar użytkownika

nbj

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 18:51
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 11 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: ford

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post23 paź 2014, o 19:21

A co powiecie o oponach Nokian i Kleber - ja będę kupował rozmiar 215/75/16C obie mają indeks nośności 116
Offline
Avatar użytkownika

FRONT242

  • Posty: 652
  • Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 20:30
  • Lokalizacja: WaTyKaN
  • Podziękował : 54 razy
    Otrzymał podziękowań: 79 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Sprinter 513
  • Firma: TRaNsTeRRoR
  • Uprawnienia: A B+E C

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post23 paź 2014, o 20:02

Ja kupilem jakis czas temu 2 opony NOKIAN , tydzien temu dokupilem 4 bo jestem na blizniakach . Mowa o Nokian WR C CARGO 195/75R16C 107/105 S
Slyszalem pozytywne opinie na temat tych opon . Jakie sa napradwe ??? to sie okaze w praktyce . Tydzien temu w gazecie MOTOR zamiescili ranking opon zimowych i NOKIAN jest na 1 miejscu .
Trzeba poszukac dobrej oferty w necie bo pierwsze dwie kupilem na opony-auto.pl po 368 zl brutto za sztuke , a teraz znalazlem te same opony na oponeo.pl po 326 zl brutto za sztuke ..... DUZA ROZNICA !!!! i te i te z 2013 roku 37 tydzien - produkcja . Na ALLEGRO te opony sa duzo drozsze ....
viewtopic.php?f=11&t=990

Te co JUNIOR pisze Michelin AGILIS ALPIN
http://www.oponeo.pl/dane-opony/micheli ... tAodnl0A2A

195/75 R16 107 R - 445 zl sztuka . 120 zl roznicy na oponie . Ja mam 6 opon co daje 720 zloty niby oszczednosci :D
Pewnie micheliny sa lepsze od nokianow , ale coz .... pozyjemy zobaczymy :D
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
Offline
Avatar użytkownika

Colorado SFR

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 9 paź 2014, o 22:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Boxer
  • Uprawnienia: B

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post23 paź 2014, o 22:32

Nie kupujcie nokianow bo to ruskie:D
Offline
Avatar użytkownika

FRONT242

  • Posty: 652
  • Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 20:30
  • Lokalizacja: WaTyKaN
  • Podziękował : 54 razy
    Otrzymał podziękowań: 79 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Sprinter 513
  • Firma: TRaNsTeRRoR
  • Uprawnienia: A B+E C

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post24 paź 2014, o 00:06

Colorado SFR napisał(a):Nie kupujcie nokianow bo to ruskie:D


no faktycznie dobry argument :lol:
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
Offline
Avatar użytkownika

dawid781

  • Posty: 145
  • Dołączył(a): 24 sie 2014, o 22:10
  • Lokalizacja: RLE
  • Podziękował : 19 razy
    Otrzymał podziękowań: 15 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Citroen Jumper
  • Uprawnienia: B

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post24 paź 2014, o 19:37

Colorado SFR napisał(a):Nie kupujcie nokianow bo to ruskie:D


Tak proponuję za tą kasę kupić parę skrzynek jabłek :lol: :lol: :lol:
Obrazek

Dogodzić wszystkim się nie da ale wszystkich wkurw...ć to już żaden problem.

Za ten post autor dawid781 otrzymał podziękowanie od
FRONT242(24 paź 2014, o 21:51)
Ocena:5.26%
 
Offline
Avatar użytkownika

jedi6667

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): 25 cze 2014, o 17:01
  • Lokalizacja: Żyrardów
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Fiat Ducato 3.0 Maxi
  • Uprawnienia: B

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post24 paź 2014, o 21:01

FRONT242 napisał(a):Ja kupilem jakis czas temu 2 opony NOKIAN , tydzien temu dokupilem 4 bo jestem na blizniakach . Mowa o Nokian WR C CARGO 195/75R16C 107/105 S
Slyszalem pozytywne opinie na temat tych opon . Jakie sa napradwe ??? to sie okaze w praktyce . Tydzien temu w gazecie MOTOR zamiescili ranking opon zimowych i NOKIAN jest na 1 miejscu .
Trzeba poszukac dobrej oferty w necie bo pierwsze dwie kupilem na opony-auto.pl po 368 zl brutto za sztuke , a teraz znalazlem te same opony na oponeo.pl po 326 zl brutto za sztuke ..... DUZA ROZNICA !!!! i te i te z 2013 roku 37 tydzien - produkcja . Na ALLEGRO te opony sa duzo drozsze ....
viewtopic.php?f=11&t=990

Te co JUNIOR pisze Michelin AGILIS ALPIN
http://www.oponeo.pl/dane-opony/micheli ... tAodnl0A2A

195/75 R16 107 R - 445 zl sztuka . 120 zl roznicy na oponie . Ja mam 6 opon co daje 720 zloty niby oszczednosci :D
Pewnie micheliny sa lepsze od nokianow , ale coz .... pozyjemy zobaczymy :D


Czyli leżakowały prawie 1,5 roku, ciekawe w jakich warunkach, wilgotność, temperatuty itd. To że nie używana to nie znaczy że dobra. Można kupić nówki opony nie śmigane ale jeśli były magazynowane w złych warunkach przez kilka lat to już są gówno warte.

Za ten post autor jedi6667 otrzymał podziękowanie od
krisb120(4 paź 2015, o 19:01)
Ocena:5.26%
 
Offline
Avatar użytkownika

FRONT242

  • Posty: 652
  • Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 20:30
  • Lokalizacja: WaTyKaN
  • Podziękował : 54 razy
    Otrzymał podziękowań: 79 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Sprinter 513
  • Firma: TRaNsTeRRoR
  • Uprawnienia: A B+E C

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post24 paź 2014, o 21:50

jedi6667 napisał(a): Czyli leżakowały prawie 1,5 roku, ciekawe w jakich warunkach, wilgotność, temperatuty itd. To że nie używana to nie znaczy że dobra. Można kupić nówki opony nie śmigane ale jeśli były magazynowane w złych warunkach przez kilka lat to już są gówno warte.


No i co z tego ze lezakowaly 1,5 roku jak ja i tak te opony " zajade " w ciagu 2 lub max 3 sezonow . Kupujac opony do busa zakladam wiec ze zywotnosc ich nie przekroczy 2 lub 3 lat , wiec mnie to jebie gdzie lezakowaly i z kim lezakowaly .
Gdziekolwiek kupujesz opony to i tak nie wiesz w jakich warunkach lezakowaly ... Sprzedawca moze stawac na kolanach z rozancem w reku i przysiegac ci ze lezaly w klimatyzowanym pomieszczeniu w 21 stopniach i codziennie przychodzily 2 cycate blondynki i masowaly je przez 4 godziny :D .... a i tak prawdy nie dojdziesz , wiec po [cenzura] takie [cenzura] w bambus ????
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
Offline
Avatar użytkownika

Colorado SFR

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 9 paź 2014, o 22:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Boxer
  • Uprawnienia: B

Re: Jakie opony używanie/polecacie [zimowe]

Post25 paź 2014, o 01:22

Nokianow mam komplet zimowych i letnich to powiem ze guma sciera sie bardzo powoli na letnich przejechane 80tys i opona jak nowa gdzie goodyera musiałem zmieniać po 130tys bo przod byl juz lysy. Lecz gdy asfalt jest mokry to opona lubi sie poslizgac a co do zimowych to nie mam zastrzeżeń.
Następna strona

Powrót do Zawieszenie / Koła / Opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość