Master - zrąbana geometria...?

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB
Re: Master - zrąbana geometria...?

Post autor: jarekvolvo » 14 sie 2019, o 11:16

Tak, wymienili kolumnę Mc i jest "prawie" dobrze. Nie idealnie, ale do przyjęcia. Chyba po prostu materiały do produkcji są brane z goownolitu. Oddam teleskop do chłopaka który naprawia zawieszenia motocyklowe, niech pomierzy i określi, co się z tym działo...

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Master - zrąbana geometria...?

Post autor: Wolf » 14 sie 2019, o 14:31

Super, przynajmniej wiadomo od razu co i jak

Awatar użytkownika
mazuer
Użytkownik
Użytkownik
Posty:90
Rejestracja:7 sty 2018, o 11:44
Samochód:Iveco Daily
Firma:Iveco
Uprawnienia:A, B, C, C+E

Re: Master - zrąbana geometria...?

Post autor: mazuer » 16 wrz 2019, o 12:50

Tak też myślałem.
Geometria czy zbieżność - to niezwykle istotne czynniki - których nie należy bagatelizować moim zdaniem.
Bo np może mieć to wpływ na zwiększone zużycie opon, co przekłada się bezpośrednio na pewnego rodzaju zagrożenie.
Można to połączyć z wymianą opon, której trzeba wkrótce dokonać.
Tylko przy zakupie patrzcie na ich specyfikację, powinno to wyglądać mniej wiecej tak jak tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/falken

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie / Koła / Opony”