Firma In Time jest jedną z większych niemieckich firm transportowo-spedycyjnych zajmującą się obsługą głównie przemysłu motoryzacyjnego. Opisuję tą firmę ponieważ wiele polskich firm współpracuje z tą spedycją a dla wielu kierowców może okazać się szokiem procedura załadunku lub rozładunku.
Firma ta ma około 15 oddziałów (magazynów) rozrzuconych po całych Niemczech oto link do mapki z adresami poszczególnych oddziałów http://www.intime.de/nc/kontakt/niederl ... inder.html
Firma ta pracuje 24 godzina na dobę przez 7 dni w tygodniu dlatego załadunki lub rozładunki w weekendy lub o tak dziwnych godzinach jak 3 lub 4 nad ranem są na porządku dziennym , lecz magazynierzy w tej firmie pracują tylko od poniedziałku do piątku od 6:00 do 20 max 22:00 (tylko na 3 lub 4 magazynach pracują 24/dobę) ale weekendy i tak wolne.
Dlatego problem pojawia się wtedy gdy przyjdzie nam się załadować lub rozładować a magazyniera już nie ma w pracy.
Załadunek:
W smsie ze zleceniem dostaniemy po za adresem magazynu kod PIN do otwarcia drzwi oraz 7 cyfrowy numer referencyjny zwany u nich FB-Nr. Wchodzimy na magazyn i szukamy naszego towaru wypatrując pomarańczowych kartek z wydrukowanym właśnie tym 7 cyfrowym numerem
Następnie szukamy położonej najczęściej na paletach brązowej koperty z też przyklejonym numerem
Gdy to znajdziemy oczywiście sprawdzamy czy adres ilość sztuk itp.w dokumentach zgadza się ze zleceniem gdy wszystko ok ładujemy towar ( Na każdym magazynie jest do naszej dyspozycji wózek widłowy lub taki elektryczny paleciak) zabieramy kopertę z dokumentami i ruszamy w drogę.
Rozładunek:
Jeżeli wykonujemy transport z jednego oddziału firmy na inny oddział czyli wykonujemy tzw. kabotaż to zapewne towar jest już oklejony tymi pomarańczowymi kartkami a koperta wypełniona, wtedy sprawa jest prosta zdejmujemy towar robimy sobie ksero dokumentów (na każdym magazynie jest ksero za free) orginały zostawiamy w kopercie na paletach a ksero zabieramy i robimy sobie adnotacje o samodzielnym rozładunku. Sytuacja komplikuje się gdy przywozimy towar na magazyn In Time z jakiejś zewnętrznej firmy wtedy musimy sami wydrukować sobie te pomarańczowe kartki okleić każdą paletę i wypełnić tą brązową kopertę
Koło każdego ksero powinny leżeć puste czyste brązowe koperty a nad ksero na ścianie wisieć drukarka do drukowania tych pomarańczowych kartek. Na tej drukarce przy pomocy klawiatury wbijamy nasz 7 cyfrowy FB-NR następnie Enter i wbijamy ilość sztuk ( np. przywozimy 4 palety więc drukujemy 5 kartek, po jednej na każdą palete i jedną na kopertę) Enter i się drukują. Oklejamy palety wypełniamy kopertę tak jak na foto powyżej czyli z lewej miejsce załadunku po prawej docelowe miejsce przeznaczenia towaru a w tabelce ilość , rodzaj opakowania (paleta,pudełko itp.) oraz wagę w tak wypełnionej kopercie zostawiamy orginały dokumentów a sobie robimy ksero i robimy adnotacje na kserówce "samodzielny rozładunek data godzina" Takie kserówki są w pełni akceptowane przy rozliczaniu się waszego szefa z tą spedycją byle gdzieś nawet na tej kserówce napisać ten 7 cyfrowy FB.Nr. Po rozładunku pod większością oddziałów można zostać na odpoczynek oprócz tego na wszystkich oddziałach są darmowe toalety prysznic, kuchnia i pokoje do spania dla kierowców.
Oczywiście opisane prze ze mnie procedury są wtedy gdy nie ma magazyniera jeżeli jest to za zwyczaj wszystko to co opisałem sam robi a jak nie to na pewno pomoże nam w drukowaniu oklejaniu i na pewno podbije papiery pieczątka.
IN Time
W tym dziale opisujemy firmy transportowe, do których jeździmy podając dane firmy, adres, godziny pracy magazynu, wymagania od kierowcy, procedura załadunku/rozładunku.
Wróć do „Opis firm transportowych”
Przejdź do
- Busiarze.com.pl
- ↳ Ogólny
- ↳ Spoty/Zloty
- ↳ Sprawy forum
- ↳ Propozycje zmian na forum
- ↳ Gadżety forumowe
- ↳ Konkursy
- ↳ ZNIŻKI U NASZYCH PARTNERÓW
- Transport do 3,5 DMC
- ↳ Pytania i odpowiedzi
- ↳ Firmy transportowe / Opinie
- ↳ Dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-pomorskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Bezpieczny Parking Europejski
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Bułgaria
- ↳ Chorwacja
- ↳ Cypr
- ↳ Czechy
- ↳ Dania
- ↳ Estonia
- ↳ Finlandia
- ↳ Francja
- ↳ Grecja
- ↳ Hiszpania
- ↳ Holandia
- ↳ Irlandia
- ↳ Litwa
- ↳ Luksemburg
- ↳ Malta
- ↳ Niemcy
- ↳ Polska
- ↳ Portugalia
- ↳ Rumunia
- ↳ Szwecja
- ↳ Słowacja
- ↳ Słowenia
- ↳ Węgry
- ↳ Wielka Brytania
- ↳ Włochy
- ↳ Łotwa
- ↳ Opis firm transportowych
- ↳ Pierwsza trasa
- ↳ Przepisy prawne
- ↳ Zapytaj eksperta
- ↳ Technologie
- ↳ CB Radio
- ↳ Nawigacja
- ↳ Internet
- ↳ Lodówki, chłodziarki
- ↳ Aplikacje Mobilne
- ↳ Bezpłatne
- ↳ Płatne
- ↳ Kabiny sypialne
- ↳ Zabudowy
- ↳ Opłaty drogowe
- ↳ Drogi szczególne
- ↳ Poradniki
- Garaż
- ↳ Nasze Busy
- ↳ Inne auta forumowiczów
- Warsztat
- ↳ Silnik / Napęd
- ↳ Zawieszenie / Koła / Opony
- ↳ ECU / Elektronika
- ↳ Nadwozie / Wnętrze / Oświetlenie
- ↳ Awaryjność busików
- ↳ Inne problemy
- Ogłoszenia
- ↳ Praca
- Inne
- ↳ HydePark
- ↳ Sport
- ↳ Gry Komputerowe
- ↳ Filmy
- ↳ Muzyka
- ↳ Giełda
- ↳ Humor
- ↳ Relacje z tras
- ↳ Zdjęcia
- ↳ Filmy
- ↳ Opowieści ze szlaków
- Proponowane strony
- ↳ Produkty, usługi oraz oferta wielu zaprzyjaźnionych firm
- Kosz
- ↳ Śmietnik