silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Awatar użytkownika
quicktrans
Użytkownik
Użytkownik
Posty:11
Rejestracja:14 gru 2015, o 22:17
Samochód:Renault Master 165
Firma:Quick Point
Uprawnienia:A B C C+E
silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: quicktrans » 4 lis 2016, o 01:17

Czy moze kto sie wypowiedziec o autach z tym silnikiem 2.0 163km. Czy moze jest juz ktos kto jezdzi takim autem i ma porwonanie z innym modelem. Prosze o pomoc. Czy to wogloe pojedzie z zabudowa 10ep?

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: Wolf » 5 lis 2016, o 09:40

A craftery niby jakie silniki mają ?
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-cra ... ymDv9.html

Awatar użytkownika
0liwski
Moderator
Moderator
Posty:322
Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
Uprawnienia:B, C
Lokalizacja:POMORSKIE

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: 0liwski » 5 lis 2016, o 17:18

Wolf pisze:A craftery niby jakie silniki mają ?
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-cra ... ymDv9.html
czy te Craftery mają fiatowskie silniki CR 2.0 jtd..??
Wydaje mi się, że to jest jednak ten niezbyt dobry stary 2.0 TDI jaki znamy od ponad dekady z miliardem zmian jakie miał w tym czasie...
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu... ;)

Awatar użytkownika
quicktrans
Użytkownik
Użytkownik
Posty:11
Rejestracja:14 gru 2015, o 22:17
Samochód:Renault Master 165
Firma:Quick Point
Uprawnienia:A B C C+E

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: quicktrans » 6 lis 2016, o 18:35

Crafter ma silnik VW 2.0tdi

Nowe auta z PSA i Fiat mają rozbudowany silnik 2.0HDI z 307/407/607
Ogólnie te silniki były dobre, zdarzały się awarie jak w każdym , ale nie miały większych stałych problemów jak VW 2.5tdi czy Ducato 3.0 czy inne tego typu podobne.

Teraz dołożyli do tego pieca bi-turbo i nowe wtryski, konstrukcja ok.
Ale mnie interesuje czy ktoś już tym jechał. Czy to w ogóle jedzie.
Bałem się Mastera 2,3 bi-turbo, ale jest ok.
Pali fajnie, jest bez awaryjny. Być może i 2,0 biturbo z PSA będzie podobne.
Tylko czy to pociągnie 1t na 10ep z kurnikiem?


Jeśli ktoś tym latał proszę o info...

Awatar użytkownika
alig9005
Użytkownik
Użytkownik
Posty:18
Rejestracja:4 wrz 2017, o 17:39

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: alig9005 » 23 wrz 2017, o 08:04

quicktrans pisze:Crafter ma silnik VW 2.0tdi

Nowe auta z PSA i Fiat mają rozbudowany silnik 2.0HDI z 307/407/607
Ogólnie te silniki były dobre, zdarzały się awarie jak w każdym , ale nie miały większych stałych problemów jak VW 2.5tdi czy Ducato 3.0 czy inne tego typu podobne.

Teraz dołożyli do tego pieca bi-turbo i nowe wtryski, konstrukcja ok.
Ale mnie interesuje czy ktoś już tym jechał. Czy to w ogóle jedzie.
Bałem się Mastera 2,3 bi-turbo, ale jest ok.
Pali fajnie, jest bez awaryjny. Być może i 2,0 biturbo z PSA będzie podobne.
Tylko czy to pociągnie 1t na 10ep z kurnikiem?


Jeśli ktoś tym latał proszę o info...
Fiaty na ten moment oprócz 2.0, które nie cieszy się dobrą opinią mają silniki 2.3 Multi Jet, jest to Ivecowska konstrukcja. W fiacie głównie silnik 2.3 się sprzedaje 2.0 to rzadkość i raczej kurierka.

Awatar użytkownika
DucatoKuba
Posty:42
Rejestracja:25 sty 2018, o 16:47
Samochód:Fiat Ducato
Firma:TSCC
Uprawnienia:A,b,c,c+e,t
Lokalizacja:PL

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: DucatoKuba » 28 sty 2018, o 15:59

A jeśli chodzi właśnie o ten silnik 2.3 z Ducato to co myślicie o tym najmocniejszym bo wychodzi ich trzy różne moce 130 150 i 180 ten mały wydał mi się za słaby 150 może byłby ok ale ja wybrałem 180 i czekam na niego.
Mam nadzieje ze nie okaże się za bardzo wyżyłowany i ze nie będzie to krótki żywot ryana

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: Wolf » 28 sty 2018, o 20:41

DucatoKuba pisze:A jeśli chodzi właśnie o ten silnik 2.3 z Ducato to co myślicie o tym najmocniejszym bo wychodzi ich trzy różne moce 130 150 i 180 ten mały wydał mi się za słaby 150 może byłby ok ale ja wybrałem 180 i czekam na niego.
Mam nadzieje ze nie okaże się za bardzo wyżyłowany i ze nie będzie to krótki żywot ryana
Powiem ci tak, 130 jest niewiele słabsze od 150, za to turbina bez zmiennej geometrii a przy okazji najmniejsze spalanie, 180 nie męczyłem, jedyna kwestia to silniki fiata 2.3 wymagają pełnej kontroli oleju, zbyt niski poziom, zazwyczaj blisko dolnej kreski i po silniku, zawsze stan pod maxa nie mniej niż połowa. Jak już będziesz brał Fiata weź ramę L5 dzięki temu zrobisz sobie zabudowę na 10ep 2,25x4,90 a przy okazji łóżko za fotelami.

Awatar użytkownika
DucatoKuba
Posty:42
Rejestracja:25 sty 2018, o 16:47
Samochód:Fiat Ducato
Firma:TSCC
Uprawnienia:A,b,c,c+e,t
Lokalizacja:PL

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: DucatoKuba » 28 sty 2018, o 21:30

Dzięki za porady ale bus już zamówiony niestety,
Będzie L3 10ep z kurnikiem
Trudno pierwszy niech taki będzie później będziemy zamawiać inne jak się rozwiniemy

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: Wolf » 29 sty 2018, o 18:37

DucatoKuba pisze:Dzięki za porady ale bus już zamówiony niestety,
Będzie L3 10ep z kurnikiem
Trudno pierwszy niech taki będzie później będziemy zamawiać inne jak się rozwiniemy
Rozumiem, a jaką skrzynie zamówiłeś" firanka, deski alu, gramatura plandeki ?, jakieś poduszki lub dodatkowy resor? czy pamiętałeś o dodatkowej owiewce nad kurnikem?

Awatar użytkownika
DucatoKuba
Posty:42
Rejestracja:25 sty 2018, o 16:47
Samochód:Fiat Ducato
Firma:TSCC
Uprawnienia:A,b,c,c+e,t
Lokalizacja:PL

Re: silnik e6 Ducato/Boxer/Jumper

Post autor: DucatoKuba » 29 sty 2018, o 19:32

Wszystko jest
Gramatura 670
Tylko z ta owiewka nad kurnikiem nie jestem pewien
Dechy Alu
Poduszki są
Firana jednostronna i regulacja wysokości

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik / Napęd”