Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 4 sie 2014, o 21:28

ARAS pisze:To jest czujnik od turbo możliwe że coś z tym w ducato które mam 154kucy 2,8 05r.po jeżdzie krótkiej też się załączał czek wymieniłem to na zwykły o mniejszej mocy i jest ok miałem podjechać do swojego mechanika z tym ale dałem luzik (lata pod inna noga mniej go zatyra) nie raz wystarczy przesmarować stare i daje się uratować pada to w passatach też może być to ! kurde zapomniałem o tym !
Nowy zawor kosztowal 218 zeta , wiec nie jest wielkie HALLO . Za wymiane nic nie skasowal bo namiar dostalem od kumpla . Oby to bylo to ...
Ciekawostka jest ze ten zaworek jest bardzo ciezki , jak go wziolem do reki to bylem zaskoczony waga .
Powiedzialem mechanikowi ze jak lampka check engine nie bedzie sie juz zapalac to za 2-3 tygodnie wpadam do niego i daje 2 razy 0,7 Litra ABSOLUTA . Musze przegonic fure i bedzie wiadomo co i jak .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Matlub
Użytkownik
Użytkownik
Posty:53
Rejestracja:24 mar 2014, o 12:16
Uprawnienia:B

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: Matlub » 5 sie 2014, o 08:15

Ja bym mu tam postawił 2x1l absoluta i bonusa na dziewczynki:)))

Sory za tki post ale jakas wene z rana zlapalem:)

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: ARAS » 5 sie 2014, o 08:31

On odpowiada za doładowanie turbiny nie wymiarowy nie doładowuje nie ma tzw.dołu -odejscia .
U mnie kupiłem ducato z walniętym silnikiem po wymianie słupka było ok testowaliśmy na autostradzie czek sie palił oleju nie brał ale słabo odchodził na początku pózniej jak się rozpędził to 150 lekko szedł.
A co do mechanika leć do sklepu już.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 7 sie 2014, o 09:15

No i [cenzura] . Wodka bedzie musiala poczekac . Po przejechaniu 180 km znowu zapalila sie ta fucken lampka CHECK ENGINE . Juz mnie ten problem doprowadza do szalu .

Po wymianie tego zaworu o ktorym pisalem kilka postow powyzej , jest zmiana . Mianowice ... jak np. wieczorem wylaczam samochod to na vacumometrze jest wskazanie mniej wiecej miedzy -0.8/-0.9 . Rano wsiadam do auta i wskazanie jest dalej takie same ( miedzy -0.8/-0.9 ) . Przed wymiana zaworu bylo tak ze jak gasilem fure to juz po godzinie wartosc cisnienia na vacumometrze spadala do zera . Widac ze zmiana zaworu cos tam dala , ale to jeszcze nie to .

Obrazek
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
selwas
Użytkownik
Użytkownik
Posty:104
Rejestracja:10 kwie 2013, o 20:22
Samochód:Boxer 3.0Hdi
Firma:P.H.Trans
Uprawnienia:B,C, HDS
Lokalizacja:Myślenice

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: selwas » 7 sie 2014, o 17:02

Witam kolege, nie wycztywałem się w temat a może jestem w stanie ci coś pomóc. Miałem podobny problem ale w masterze 2,5dci. Auto tracilo moc, check sie zapalał, czasem auto odrazu gasło albo odcinało turbo. Myślę że problem może tkwić w zasilaniu paliwem. Proponuję ci zrobić test. Zaślep dodatkowy przewód przelewowy który wychodzi z listwy wtryskowej, zresetuj błędy i pojezdzij trochę. Jeśli polepszy się - zawór ciśnienia paliwa na listwie do wymiany. (nie obawiaj się o ciśnienie w listwie bo przelew jest jeszcze na wtryskach). W masterze który ten problem występował zamieniłem listwę wtryskową z czujnikiem na listwę bez czujnika ciśnienia a dodatkowy przewód przelewowy zaślepiłem - problem rozwiązany.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 7 sie 2014, o 17:36

Selwas - jutro oddaje fure do mechanika . Pokaze mu to co napisales , niech kuma . Dzieki za podpowiedz .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 12 sie 2014, o 07:16

Fura wrocila od mechanika , byla podpieta do takiego kompa jaki maja w ASO mercedesa . Po wielu testach i sprawdzaniach na kompie wszystko pokazuje OK .
Mozliwe jest ze po wymianie elektrozaworu ( czy jakiegokolwiek badziewia w silniku ) trzeba go wpisac (potwierdzic) fizycznie w program komputera w samochodzie , niestety mechanik mowil ze cos tam cos tam nie da rady tego zrobic tak jak nalezy .
Tak mi powiedzial mechanik , ale tez taka opinie znalazlem na necie :
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1651443.html
Taki myk ( w tym modelu ) ponoc moga zrobic tylko w ASO mercedesa . Wybiore sie na dniach do ASO w Piasecznie , zobacze co tam wykombinuja . Wyglada na to ze celowo jest tak zrobione zeby byle duperelek musial byc robiony w ASO i trzeba wyslinic 3 razy tyle co bierze normalny mechanik .

Cytuje z elektrody :
" To prawda. Program przewiduje nawet dwie opcje: "wymiana na nowy" i "inicjacja filtra używanego"
Nawet wymiana filtra powietrza wymaga potwierdzenia przez komputer w tym modelu! :-/."
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Junior
Użytkownik
Użytkownik
Posty:98
Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
Samochód:Sprinter; Master
Firma:Własna
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Łódź

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: Junior » 12 sie 2014, o 11:53

Żeby mieć pełen dostęp którego nie ma nawet ASO to trzeba zakupić lub znaleźć kogoś kto ma rozblokowane Star Diagnosis i wtedy kumaty elektronik zdziała więcej niż ASO. Serwisy autoryzowane mają poblokowane wersja po to żeby moduły itp. kodować bezpośrednio w fabryce.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 12 sie 2014, o 12:38

Junior pisze:Żeby mieć pełen dostęp którego nie ma nawet ASO to trzeba zakupić lub znaleźć kogoś kto ma rozblokowane Star Diagnosis i wtedy kumaty elektronik zdziała więcej niż ASO. Serwisy autoryzowane mają poblokowane wersja po to żeby moduły itp. kodować bezpośrednio w fabryce.
No to cos w tym stylu powiedzial mi ten mechanik u ktorego robilem . Mowil ze trzeba w ASO mercedesa ONLINE lacza sie tam gdzies z MERCEDESEM w niemczech i jakies tam kody czy ki [cenzura] im przesylaja . Tylko po jakiego [cenzura] to jest tak robione ze nawet w ASO tego nie umieja ogarnac ??? Ten mechanik mowil ze nie w kazdym ASO umieja takie cos zrobic . O co w tym wszystkim chodzi ???
Ostatnio zmieniony 12 sie 2014, o 12:47 przez FRONT242, łącznie zmieniany 1 raz.
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Junior
Użytkownik
Użytkownik
Posty:98
Rejestracja:29 mar 2014, o 10:49
Samochód:Sprinter; Master
Firma:Własna
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Łódź

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: Junior » 12 sie 2014, o 12:45

Przykładowo chcesz kupić stacyjke i poza ASO kupisz osobno za jakieś 1000zł i dokodujesz a w serwisie kupisz stacyjke,2 kluczyki , immobiliser, sterownik silnika wszystko w pakiecie za jedyne 13.000 zł. Przerabiałem coś takiego w mercu i też mnie to rozwaliło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik / Napęd”