Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN
Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 7 lip 2014, o 21:42

Od miesiaca czasu walcze z problemem zapalajacej sie kontrolki check engine ( pomaranczowy kolor - silnik )
Kontrolka zapala sie w roznych sytuacjach , nie ma tu jakiejs powtarzalnosci . Na zimnym , na goracym silniku , zaraz po odpaleniu auta , podczas jazdy , czy jade obciazony czy pusty itd.
Po zapaleniu sie kontrolki , auto traci moc i cisnie max do 90km/h . Po wylaczeniu silnika na kilka minut auto wraca do normy , kontrolka sie nie pali ponownie .
Po ilus tam km , czasem po 5km czasem po 120 km , kontrolka znowu sie zapala i znowu spadek mocy .
Bylem w ASO Mercedesa w bialymstoku . Naciagneli mnie na wymiane puszki podcisnienia i za druga wizyta na wymiane rury od intercoolera . Zostawilem u nich okolo 3000zl .
Problem nie zostal rozwiazany . Powiedzieli mi ze trzeba wymienic biturbo , cena nowego z wymiana okolo 11-12 tysiakow . Pojechalem do serwisu BOSCHA , stwierdzili ze turbina jest dobra .
Pojechalem do " dobrego mechanika " tez stwierdzil ze turbina jest OK , podlaczyl komputer i badal podczas jazdy . Przepalil filtr DPF , obadal na kompie i pokazuje 0,1 , wiec jest idealnie . Problem z zapalona kontrolka pozostal .
Mechanik zainstalowal WSKAŹNIK PODCIŚNIENIA VACUUMOMETR , tak ze podczas jazdy moge obserwowac co sie dzieje z podcisnieniem , ale po kilkudniowych obserwacjach wszystko jest OK .
Mam w planach wymienic czujnik cisnienia doladowania , bo tak poradzil mi mechanik . Dodam ze 2 ciegna na turbinie chodza luzno , nie zacinaja sie .
Caly czas wywala ten sam fucken blad P2263 - cos tam z podcisnieniem .
Moze mial ktos podobny problem ??? lub moze ktos polecic dobrego mechanika od SPRINTEROW z okolic warszawy ???
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: ARAS » 7 lip 2014, o 21:54

POCZYTAJ O FIRMIE W ŁOWICZU wywal ten filtr i zapomnisz osamochodzie po za olejem bedziesz spokój
z tym spadkiem mocy miałem podobny problem odpaliłem było ok po 10 min jazdy np:stając pod światłami na 3 nie miał mocy reset z kluczyka i wszystko ok w serw bosza w toruniu poszło turbo krzywa ośka się zawieszał ale to nowe auto (model)wiec sam nie wiem ja bym wywalił ten filtr poczytaj v-tech chyba firma się nazywa

Awatar użytkownika
jedi6667
Posty:186
Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Żyrardów

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: jedi6667 » 8 lip 2014, o 09:40

Piszesz o filtrze DPF? Jeśli go wytnie to helmut przy kontroli jak zobaczy że go nie ma to może mieć poważne problemy. To tak jak z katalizatorem, wycięty równa się z tym że samochód nie przejdzie przeglądu.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 8 lip 2014, o 12:20

Nie widze sensu i potrzeby wycinania filtra DPF , bo jak wykazalo na diagnostyce - jest OK . Na [cenzura] wycinac cos co jest dobre .
Tak dla ciekawosci napisze ze taki zabieg kosztuje ponad 2000zl .To nie jest samo wyciecie filtra ale tez zalozenie jakiegos elektronicznego badziewia podpietego na stale pod komputer samochodowy .

Znalazlem na necie jakas firme kolo warszawy trudniaca sie naprawami Meskow , za kilka dni podjade i obadam co i jak .
http://www.am-mercedes.waw.pl
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: ARAS » 8 lip 2014, o 15:47

pożyjemy zobaczymy czy nie wywalisz

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 12 lip 2014, o 11:54

Aras - z ciekawosci zapytam , po wycieciu filtra DPF , widac golym okiem ze bylo cos tam wycinane ? Chodzi mi o to , czy po otwarciu maski widac slady ingerencji , jakies zaspawywania itd .
Ja sie nie zarzekam ze nigdy nie wytne filtra . Narazie niby jest OK , dlatego nie wycinam .
Ekologie i inne bullshity mam w dupalu , wazne zeby fura chodzila i krew nie zalewala od ciagle wlaczajacej sie pomaranczowej lampki .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: ARAS » 12 lip 2014, o 13:50

Jaka ekologia ,jak ekologiczne i dobre dla wytrzymałości może być powracająće spaliny do komory silnika ,to jest coś na zasadzie egr ,powiem ci tylko tyle żę ja nie wycinałem ale kolega który jedzi crafterem do póki miał wymienia 3 turbiny ,wywalili pali sie lampka od wypalania na konsoli ale o silniki teraz wymienia tylko olej i nie cic innego spalanie spadło silnik jest dynamiczniejszy zadzwon do tej firmy do łowicza popytaj odpowiedzą

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 12 lip 2014, o 15:15

ARAS pisze:Jaka ekologia ,jak ekologiczne i dobre dla wytrzymałości może być powracająće spaliny do komory silnika ,to jest coś na zasadzie egr ,powiem ci tylko tyle żę ja nie wycinałem ale kolega który jedzi crafterem do póki miał wymienia 3 turbiny ,wywalili pali sie lampka od wypalania na konsoli ale o silniki teraz wymienia tylko olej i nie cic innego spalanie spadło silnik jest dynamiczniejszy zadzwon do tej firmy do łowicza popytaj odpowiedzą

Dzis wymienilem czujnik cisnienia doladowania ( 120 zeta + przesylka ) , fura leci w trase na Hamburg . Zobaczymy czy jest jakas zmiana . Jak nie to bede dalej dzialac . Co do filtrow EURO5 to jest jakis wymysl ekologiczny , nie zatrowa tyle powietrza , ale zatrowa zycie posiadaczy takich niedopracowanych filtrow . EKO-TERRORYZM w czystej formie .
Dzieki za namiar na ten Lowicz .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
ARAS
Użytkownik
Użytkownik
Posty:66
Rejestracja:1 lis 2013, o 14:06
Samochód:vw crafter
Firma:własna
Uprawnienia:b,c adr

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: ARAS » 13 lip 2014, o 07:29

Spoko zapytaćzawsze można żeby mercedes i vw robili stare modele to podejrzewam że nikt by nie spojrzał na fiata renault i inne jeszcze parę lat temu jak chciałeś dobrego dostawczaka kupowałeś sprintka lub lt w starych modelach 2,9 i 2,5 a to są wymysły producentów dla kasy a nie ekolegia ja mam nowego craftera ale z oboawy o nowy model silnika wziołem nowy pakiet serwisowy (nawet pióra wycieraczek wymieniają jak się zużyją ).

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Sprinter 513 2.2CDI - 906 rocznik 2009 - błąd P2263

Post autor: FRONT242 » 13 lip 2014, o 09:45

Tu ciekawy art. o tych filtrach :

Filtr cząstek stałych - ekologia popsuła diesle!


http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/fil ... esle/6dbjl

http://moto.wp.pl/kat,15953,title,Diese ... aid=113162

Tylko w europie jest taki EKO TERRORYZM , wprowadzaja jakies szalone normy na calym kontynecie , nie tylko filtry w silnikach . Dlatego mamy najdrozsze paliwo i inne artykuly np. elektronike , samochody itd . Ktos na tym zarabia miliardy a setki milionow ludzi jest okradanych w imie EKOLOGII . Tak samo jak te gowniane straszydla-szkaradztwa wiatraki ( elektrownie wiatrowe ) co sa [cenzura] warte , szkoda gadac . Jak to ma byc pomysl na energie przyszlosci to rachunki za prad beda za 10 lat o 100% wyzsze .

Obrazek
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik / Napęd”